& Other Stories introduceert een vernieuwde merkidentiteit en lanceert de eerste collectie onder creatief directeur Jonathan Saunders. Het is het begin van een bredere vernieuwing bij het dochtermerk van H&M Group.
Knipoog naar het verleden
Het eerdere handgeschreven logo van & Other Stories ruimt plaats voor een strak logo in hoofdletters. Tegelijk verschijnt het “eerste hoofdstuk” van de herfst/wintercollectie, dat “alledaagse items een verheven randje” geeft. De eerste stuks gingen dinsdag in verkoop.
“De herfstcampagne viert echte kleren voor alledaagse ervaringen, ontworpen om individualiteit te inspireren,” zegt Saunders. “De nieuwe merkidentiteit combineert nostalgie met moderniteit en betekent een spannend nieuw hoofdstuk voor & Other Stories.” Saunders trad in april aan als creatief directeur.
De collectie put uit de jaren 1960, 1970 en 1990 en zet in op “progressieve silhouetten, vintage-geïnspireerde texturen en een vloeiende houding, gecontrasteerd met technische stoffen”. Materialen als mohair, jacquard en corduroy moeten het nostalgische gevoel versterken.


