RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Jorg Snoeck
In dit artikel
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

Bruna investeert komende jaren miljoenen in nieuwe aanpak

icon
Algemeen19 augustus, 2013

Optimale service

Bruna wil dat klanten op alle platformen volledig op de boekenwinkel kunnen rekenen. Om die wens tot vervulling te brengen, moeten Bruna heel wat zaken optimaliseren: nog dit jaar komt er een nieuw systeem dat de commerciële, logistieke, administratieve en financiële bedrijfsprocessen automatisch moet afhandelen. Ook wordt de totale hardware van de kassasystemen vervangen begin volgend jaar, waarbij ook de software zal worden vernieuwd.

 

Binnen de nieuwe strategie wordt de invulling van de multichannelstrategie volgens algemeen directeur Peter Brouwerbepalend voor het succes: “De tijd dat een winkel het goed deed als je die tussen 9 en 18 uur open deed is echt voorbij. Als merk moet je zorgen dat de klant je voortdurend op zijn netvlies heeft. Voor een inspirerende 24/7 ervaring zijn de fysieke winkels cruciaal. Daarnaast moet deze ervaring worden aangevuld met een digitale omgeving die perfect aansluit bij en ook toepasbaar is in de winkel”.

 

Bij Bruna geloven ze ook dat een degelijke visie op langere termijn hen zal helpen op de korte termijn. “Je moet een stip aan de horizon zetten, en daar naar toe gaan. De koers niet laten bepalen door de waan van de dag. Deze tijd vraagt dat je kunt schakelen op korte en op lange termijn en dat kunnen wij,” licht Peter Brouwer toe.

Meer Algemeen
Bekijk meer
  • icon
    Algemeen13 juni, 2025
    Poundland verkocht voor een pond: 200 winkelsluitingen dreigen

    De Britse discountketen Poundland is voor een symbolisch bedrag verkocht aan het Amerikaanse herstructureringsfonds Gordon Brothers. Hoewel de overnemer een lening van 80 miljoen pond belooft, dreigen tot 200 winkels te verdwijnen.

  • icon
    Algemeen12 juni, 2025
    “Categorieën laten groeien in een wereld waar aandacht schaars is”

    Hoe kan je als merk of retailer promoties slim inzetten om categorieën te doen groeien? In de strijd om aandacht is authentieke shoppercommunicatie op sociale media onmisbaar: “Promojagers verbindt merken met shoppers op het juiste moment, via het juiste kanaal.”

  • icon
    Algemeen10 juni, 2025
    Marks & Spencer hervat onlinebestellingen na cyberaanval

    Meer dan zes weken nadat een cyberaanval de e-commerceactiviteiten bij Marks & Spencer volledig lamlegde, is de webshop van de Britse retailer weer open. Toch zijn nog niet alle problemen achter de rug.

Evenementen
  • 19
    jun
    CATEGORY MANAGEMENT CONGRESS 2025
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
  • 25
    sep
    RETAIL MARKETING DAY 2025
Meest gelezen
  • icon
    Food2 juni, 2025
    Colruyt en Delhaize weigeren nieuwe (en dure) Lay’s-verpakking
  • icon
    Schoonheid/verzorging13 juni, 2025
    Multipharma blijft groeien, winst smelt weg door investeringen
  • icon
    Vrije tijd19 mei, 2025
    Bax Music opent winkels en webshop weer
  • icon
    Mode30 mei, 2025
    Waarom Nike in België voor ontslagen vreest
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN