RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • RE-TALE(S)
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • RE-TALE(S)
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Pauline Neerman
In dit artikel
  • Tags artificiële intelligentie
  • Onderwerpen Digitalisering
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

Verzet Gen AI de bakens voor klantenservice?

icon
Algemeen17 maart, 2025

Een grote organisatie zonder chatbot of AI-assistent is nauwelijks nog denkbaar. Maar lossen ze de vragen van klanten werkelijk op? Capgemini onderzocht wat Gen AI voor de klantendienst kan betekenen.

Consumenten mijden de klantendienst

Klantenservice is niet zomaar een afdeling die vragen beantwoordt en problemen oplost. Het is een cruciale factor voor merkperceptie, klantloyaliteit en bedrijfsresultaten. Uit recent onderzoek van Capgemini blijkt dat 58% van de consumenten klantenservice als zeer of extreem belangrijk beschouwt voor hun algemene merkbeleving. Bovendien beveelt 65% een merk aan na een positieve klantenservice-ervaring, en 55% wordt een terugkerende klant als ze tevreden zijn met de service.

Read more
Become member
Meer over... Algemeen
Zie meer
  • icon
    Algemeen14 november, 2025
    Google start met AI-shoppen in de VS

    Google activeert AI-gestuurd shoppen in de VS, inclusief de mogelijkheid om automatisch te bestellen bij prijsdalingen. Search AI-Mode en Gemini putten uit de productinformatie die webwinkeliers al jaren uploaden naar Google Shopping.

  • icon
    Algemeen14 november, 2025
    Wibra eindigt het jaar met 71 Belgische winkels

    Wibra heeft de expansie in België dit jaar flink versneld: met de opening van een nieuwe winkel in Zemst afgelopen week klokt de discounter af op 71 vestigingen.

  • icon
    Algemeen13 november, 2025
    Europa keurt heffing op kleine pakketjes goed

    De kogel is door de kerk: de EU-ministers van Financiën hebben een voorstel goedgekeurd om ook op pakketjes van minder dan 150 euro douanerechten te heffen. En daar blijft het mogelijk niet bij…

Evenementen
  • 20
    nov
    RETAILDETAIL NIGHT 2025
Meest gelezen
  • icon
    Food3 november, 2025
    Albert Heijn verlegt promotionele grenzen met ‘2+5 gratis’-actie
  • icon
    Algemeen28 oktober, 2025
    ChatGPT krijgt een Paypal-betaaloptie
  • icon
    Wonen30 oktober, 2025
    Ex-uitbaters Blokker lanceren eigen formule: Allesz
  • icon
    Algemeen4 november, 2025
    Shein verbant sekspoppen na ophef rond “kinderporno”
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN