Ook Europa heeft zo haar idee over hoe de toekomst van retail eruitziet. De Europese Commissie publiceert een transitiepad voor retail: de detailhandel moet veerkrachtiger, digitaal én groener worden. Hoe wil ze dat voor elkaar krijgen?
Waarom retailers 1% van hun omzet moeten opofferen van de EU
Algemeen28 maart, 2024
Met je PLUS-abonnement kan je alle PLUS+ nieuwsberichten verder lezen op je laptop of in onze mobiele app. Bovendien krijg je exclusieve mobiele toegang tot talloze micro-opleidingen. Mis deze kans niet om jouw retailkennis te verbreden en altijd up-to-date te blijven met RetailDetail. Nog geen abonnement? Abonneer je hier!
Blijf op de hoogte
Ontvang onze gratis nieuwsbrieven en mis het laatste retailnieuws niet.
AbonnerenOok Europa heeft zo haar idee over hoe de toekomst van retail eruitziet. De Europese Commissie publiceert een transitiepad voor retail: de detailhandel moet veerkrachtiger, digitaal én groener worden. Hoe wil ze dat voor elkaar krijgen?