RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Over ons
  • Contact
  • Abonneren
  • Inloggen user
  • News
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
  • Hunt
  • RetailHub
  • Advertising & Partnerships
    • Online advertising
    • Print advertising
    • Event partnerships
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Over ons
  • Contact
  • Inloggen user
  • News
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
  • Hunt
  • RetailHub
  • Advertising & Partnerships
    • Online advertising
    • Print advertising
    • Event partnerships
thumb
Geschreven door Redactie
In dit artikel
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

Praxis aanvaardt nu ook kortingsbonnen van concurrentie

iconDoe-Het-Zelf/Tuin21 maart, 2013

“Crisis vraagt om creativiteit”

Bouwmarkten en tuincentra geven elke week kortingen en verpakken die in steeds weer andere termen: keuzekorting, hele assortimentskorting of btw-korting. Praxis wil die ‘couponoorlog’ doorbreken door vanaf maandag 25 maart kortingsbonnen, ook van andere bouwmarkten te accepteren. Op die manier hoopt Praxis meer klandizie te krijgen.

 

Marketingmanager Mark de Jonge van Praxis bevestigt de actie op marketingtribune.nl: “Een vrij ongewone move in retail, maar we doen dat omdat deze tijd vraagt om creativiteit, ook in marketing.” Volgens De Jonge volgen er meer ongebruikelijke acties: over een week is er een AD-tulpenactie in samenwerking met de Persgroep en kunnen lezers van het Algemeen Dagblad 200.000 gratis bossen tulpen afhalen bij Praxis.

Blijf op de hoogte

Ontvang onze gratis nieuwsbrieven en mis het laatste retailnieuws niet.

Abonneren
logo

“Crisis vraagt om creativiteit” Bouwmarkten en tuincentra geven elke week kortingen en verpakken die in steeds weer andere termen: keuzekorting, hele assortimentskorting of btw-korting. Praxis wil die ‘couponoorlog’ doorbreken door vanaf maandag 25 maart kortingsbonnen, ook van andere bouwmarkten te accepteren. Op die manier hoopt Praxis meer klandizie te krijgen.   Marketingmanager Mark de Jonge van Praxis bevestigt de actie op marketingtribune.nl: “Een vrij ongewone move in retail, maar we doen dat omdat deze tijd vraagt om creativiteit, ook in marketing.” Volgens De Jonge volgen er meer ongebruikelijke acties: over een week is er een AD-tulpenactie in samenwerking met de...

Meer Doe-Het-Zelf/Tuin
Bekijk meer
  • iconDoe-Het-Zelf/Tuin27 juni, 2022
    Gamma en Karwei timmeren aan winstgroei

    Intergamma, de doe-het-zelfgroep achter de ketens Gamma en Karwei, verkocht vorig jaar minder dan in topjaar 2020, maar sterkte de winst wel flink aan. 

  • iconDoe-Het-Zelf/Tuin1 juni, 2022
    Intergamma heeft nieuwe CEO beet

    Doe-het-zelfgroep Intergamma heeft een opvolger voor afscheidnemend CEO Harm-Jan Stoter. Op 1 september start Joost de Beijer als topman bij de winkelketen. Hij heeft flink wat retailkilometers op de teller.

  • iconDoe-Het-Zelf/Tuin19 mei, 2022
    Intergamma-topman Harm-Jan Stoter in september met pensioen

    Na bijna 17 jaar aan het stuur bij Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, gaat CEO Harm-Jan Stoter per 1 september met pensioen. Wie zijn opvolger wordt, zal het bedrijf later bekendmaken.

Evenementen
  • 14
    sep
    Captains of Retail 2022
  • 22
    sep
    RetailDetail Day 2022
  • 13
    okt
    Human Resources & People Congress
  • 20
    okt
    Trade & Shopper Marketing Congress
  • 24
    nov
    RetailDetail Night 2022
Meest gelezen
  • iconFood18 juli, 2022
    In beeld: Aldi opent kassaloze Shop&Go in Utrecht
  • iconFood9 augustus, 2022
    Koopt Ahold Delhaize Amerikaanse supermarktreus Albertsons?
  • iconFood10 augustus, 2022
    Deliveroo stopt in Nederland
  • iconMode20 juli, 2022
    De Bijenkorf opnieuw diep in het rood
Volg RetailDetail
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • linkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform retailhub, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres:
Kolveniersstraat 7 bus 26 2000 Antwerpen
Bezoekadres:
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerpen
Hoe bereik je ons:
Routebeschijving
© 2022 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
+32 3 500 89 59 info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN