De tijd van knallende acties is voorbij voor Impermo: “Die nagel is platgeklopt. We willen inspireren eerder dan indoctrineren”, zegt commercieel directeur Diether Claeys. De vloerspecialist wil zichzelf heruitvinden.
Waarom Impermo zijn marketingaanpak bijstuurt
Doe-Het-Zelf/Tuin31 augustus, 2023

Diether Claeys, Impermo
Met je PLUS-abonnement kan je alle PLUS+ nieuwsberichten verder lezen op je laptop of in onze mobiele app. Bovendien krijg je exclusieve mobiele toegang tot talloze micro-opleidingen. Mis deze kans niet om jouw retailkennis te verbreden en altijd up-to-date te blijven met RetailDetail. Nog geen abonnement? Abonneer je hier!

Blijf op de hoogte
Ontvang onze gratis nieuwsbrieven en mis het laatste retailnieuws niet.
Abonneren
De tijd van knallende acties is voorbij voor Impermo: “Die nagel is platgeklopt. We willen inspireren eerder dan indoctrineren”, zegt commercieel directeur Diether Claeys. De vloerspecialist wil zichzelf heruitvinden.