Bristol ging van schoenendiscounter naar een modieuze budgetketen met een eigen gelaat. Zo’n gelaat moet echter ook van vlees en bloed zijn: hoe zorg je ervoor dat de medewerkers doordrongen zijn van het nieuwe imago? Je hoort het op het RetailDetail HR & People Congress.
HR & People Congress: bij Bristol zijn HR en marketing twee handen op één buik
Mode14 juni, 2023

Shutterstock.com
Met je PLUS-abonnement kan je alle PLUS+ nieuwsberichten verder lezen op je laptop of in onze mobiele app. Bovendien krijg je exclusieve mobiele toegang tot talloze micro-opleidingen. Mis deze kans niet om jouw retailkennis te verbreden en altijd up-to-date te blijven met RetailDetail. Nog geen abonnement? Abonneer je hier!

Blijf op de hoogte
Ontvang onze gratis nieuwsbrieven en mis het laatste retailnieuws niet.
Abonneren
Bristol ging van schoenendiscounter naar een modieuze budgetketen, met een eigen gelaat. Maar zo’n gelaat moet ook van vlees en bloed zijn: hoe zorg je ervoor dat de medewerkers doordrongen zijn van het nieuwe imago? Je hoort het op het RetailDetail HR & People Congress.
Meer Mode
Bekijk meer