De jobmarkt verandert, dat zien ze ook bij Ikea. Medewerkers willen het gevoel dat ze iets bijdragen, en ze willen weten waaraan. “We zouden als retailsector samen wat kunnen doen aan ons imagoprobleem”, denkt Anne-Clotilde Picot, Country People & Culture Manager van Ikea Belgium.
De ‘war for talent’ bij Ikea: “Iedereen wil het gevoel dat ze iets bijdragen”
Wonen27 september, 2022
Met je PLUS-abonnement kan je alle PLUS+ nieuwsberichten verder lezen op je laptop of in onze mobiele app. Bovendien krijg je exclusieve mobiele toegang tot talloze micro-opleidingen. Mis deze kans niet om jouw retailkennis te verbreden en altijd up-to-date te blijven met RetailDetail. Nog geen abonnement? Abonneer je hier!
Blijf op de hoogte
Ontvang onze gratis nieuwsbrieven en mis het laatste retailnieuws niet.
AbonnerenDe jobmarkt verandert, dat zien ze ook bij Ikea. “We zouden als retailsector samen wat kunnen doen aan ons imagoprobleem”, denkt Anne-Clotilde Picot, Country People & Culture Manager van Ikea Belgium.
Meer Wonen
Bekijk meer