Action opent in winkelcentrum Parade Nootdorp | RetailDetail

Action opent in winkelcentrum Parade Nootdorp

Action opent in winkelcentrum Parade Nootdorp

Nog voor de zomer opent Action een winkel van 1000 m² in winkelcentrum Parade in Nootdorp. Jumbo en Lidl breiden er uit met ieder 400 m² en bouwen er hun winkels om tot het nieuwe winkelconcept.

Winkels verhuisden

Het winkelcentrum in Nootdorp kreeg een uitgebreide vernieuwing dankzij de herschikking en uitbreiding van winkels, het toevoegen van nieuwe winkelformules (ook een Italiaanse ijssalon opent in de Parade) en renovatie van de parkeergarage. Multi Netherlands, sinds december 2014 eigenaar van winkelcentrum Parade, heeft met de zeven verhuurtransacties van totaal 2500 m² de leegstand in Parade opgelost.

 

Parade is 14.600 m² groot en ligt in het hart van Nootdorp. Het winkelcentrum werd in 2003 geopend en is gedeeltelijk overdekt. Het centrum heeft een aanbod van drie supermarkten in combinatie met landelijke ketens zoals Herma, Kruidvat en Blokker en modezaken, versspecialisten en horeca.

 

Om de komst van Action mogelijk te maken verhuisden Shoeby fashion, The Stone en lokale ondernemer De Bruijn damesmode enkele weken geleden naar een andere locatie in het winkelcentrum.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Albert Heijn experimenteert met nieuwe versconcepten

16/05/2018

In de vernieuwde Albert Heijn in Hoofddorp brengt de supermarktketen alle innovaties en proefprojecten rond vers bij elkaar: de nieuwe winkel heeft een pluktuin voor kruiden, een borreleiland en meer.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.