Blokker komt op de proppen met Dolle Dagen

Blokker strooit met kortingen tijdens Dolle Dagen

Blokker strooit met kortingen tijdens Dolle Dagen

Blokker springt met zijn nieuwe actie "Dolle Dagen" naar eigen zeggen in het gat dat de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf en het Prijzencircus van V&D achterlieten. Meer dan duizend producten worden krijgen tijdens de actie een lagere prijs opgeplakt.

Op vraag van de klant

Blokker zegt te hebben besloten om met de Dolle Dagen te starten, omdat uit onderzoek zou blijken dat meer dan 60% van de klanten van Blokker graag wil dat de keten uitpakt met een dergelijke actie.

 

De Dolle Dagen is de grootste actie ooit bij de keten. “De eerste Dolle Dagen staan voor bijzonder assortiment, speciaal ingekocht. En we introduceren maar liefst 24 nieuwe merken. Vernieuwing staat bij Dolle Dagen voorop”, aldus marketingdirecteur Robert Bohemen.

 

De actie loopt van 28 september tot 5 oktober in alle Blokker-winkels in Nederland, en alle aanbiedingen zullen ook verkrijgbaar zijn op de Nederlandse webshop van Blokker.

 

Op 1 oktober worden er nog een aantal nieuwe producten toegevoegd aan het assortiment van de Dolle Dagen. Daarbij worden onder andere een leaseauto en de inhuur van schoonmaakhulp aangeboden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.

Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.