Ekoplaza heropent in Utrechtse Twijnstraat | RetailDetail

Ekoplaza heropent in Utrechtse Twijnstraat

Ekoplaza heropent in Utrechtse Twijnstraat

Vandaag opent de vernieuwde biosupermarkt Ekoplaza aan deTwijnstraat in Utrecht, die binnenkort ook gaat bezorgen in de Domstad. Voor de keten is het de tweede vestiging in Utrecht.

Klant meer beleving bieden

De nieuwe winkel wil naast een assortiment verse en houdbare biologische producten ook meer beleving bieden aan de klant. Zo is er een machine om verse notenpasta te maken, de klant kan zelf diverse soorten olijfolie tappen uit grote vaten en vers sinaasappelsap maken.

 

Ekoplaza is eind vorig jaar gestart met het bezorgen van biologische boodschappen in een groot deel van Zuidoost-Brabant: de bezorgdienst is op dit moment actief in de omgeving van Eindhoven, Uden, Veghel en Veldhoven. Klanten kunnen online bestellingen tevens afhalen in een van de 73 vestigingen van Ekoplaza in Nederland.  Wie voor 13.00 uur in de webshop bestelt, kan zijn boodschappen de volgende dag zonder extra kosten afhalen in het aangegeven filiaal.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.