Mymuesli maakt fsyieke start in Utrecht | RetailDetail

Mymuesli maakt fysieke start in Utrecht

Mymuesli  maakt fysieke start in Utrecht

De Duitse ontbijtgranenwebshop Mymuesli maakt met een fysieke winkel in Utrecht en straks een pop-upwinkel in Amsterdam een start in de Nederlandse winkelstraat.

Uitbreiden met winkel

De online aanbieder van muesliproducten begint in de Utrechtse binnenstad in een winkel van 60m²,  de locatie in Amsterdam is nog niet bekend. De formule wil hier begin december van start gaan en tot de Kerst geopend blijven.   

 

Mymuesli is al enkele jaren online actief in Nederland: de formule biedt een assortiment biologische mueslimixen en ruim tachtig ingrediënten met onder meer granola, fruit en chocolade, waarmee de klant zelf zijn muesli kan samenstellen. De retailer brengt daarnaast servies, bestek, geschenksets, accessoires en cadeaubonnen voor de muesliklant.

 

Mymuesli, dat in 2007 in het Zuid-Duitse Passau werd opgericht, verkoopt de muesliproducten online in ruim tien landen. Er zijn bovendien op dit moment in totaal vijftig winkels in diverse steden in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Zweden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.