Mymuesli maakt fsyieke start in Utrecht | RetailDetail

Mymuesli maakt fysieke start in Utrecht

Mymuesli  maakt fysieke start in Utrecht

De Duitse ontbijtgranenwebshop Mymuesli maakt met een fysieke winkel in Utrecht en straks een pop-upwinkel in Amsterdam een start in de Nederlandse winkelstraat.

Uitbreiden met winkel

De online aanbieder van muesliproducten begint in de Utrechtse binnenstad in een winkel van 60m²,  de locatie in Amsterdam is nog niet bekend. De formule wil hier begin december van start gaan en tot de Kerst geopend blijven.   

 

Mymuesli is al enkele jaren online actief in Nederland: de formule biedt een assortiment biologische mueslimixen en ruim tachtig ingrediënten met onder meer granola, fruit en chocolade, waarmee de klant zelf zijn muesli kan samenstellen. De retailer brengt daarnaast servies, bestek, geschenksets, accessoires en cadeaubonnen voor de muesliklant.

 

Mymuesli, dat in 2007 in het Zuid-Duitse Passau werd opgericht, verkoopt de muesliproducten online in ruim tien landen. Er zijn bovendien op dit moment in totaal vijftig winkels in diverse steden in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Zweden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.