Costes Men opent in maart eerste winkel | RetailDetail

Costes Men opent in maart eerste winkel

Costes Men opent in maart eerste winkel

In maart opent Costes Men zijn eerste winkel in Den Bosch. Het nieuwe merk van The Sting werd deze zomer al gelanceerd met een gecombineerde winkel van Costes Men & Women, zoals Antwerpen er binnenkort ook eentje krijgt.

Naar 50 vestigingen

De eerste winkel van Costes opende in 2013 zijn deuren, maar dan enkel voor vrouwen. Ondertussen zijn er in heel Nederland al 23 Costes Women winkels te vinden, maar binnen drie jaar wil The Sting vijftig vestigingen van het merk.

 

Naast de eerste winkel van Costes Men in Den Bosch, komen er in het voorjaar van 2017 ook vestigingen in Deventer, Zaandam, Breda, Alkmaar, Arnhem, Amsterdam en Eindhoven. Daarbij gaat het over winkels van Costes Men, Costes Women en Costes Men & Women.

 

Costes Men werd oorspronkelijk aangekondigd als Stangata, maar The Sting besloot te profiteren van de naambekendheid van Costes en er ook een mannenmerk van te lanceren. De gecombineerde winkels van Costes Men & Women zijn allemaal grote filialen. Zo zal het ook zijn intrek nemen in het voormalige pand van Forever 21 op de Antwerpse Meir, waar een winkel komt van meer dan 2.500 m².

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.