Kate Moss nieuw gezicht modemerk NIKKIE | RetailDetail

Kate Moss nieuw gezicht modemerk NIKKIE

Kate Moss nieuw gezicht modemerk NIKKIE

Het Nederlandse modemerk NIKKIE heeft Kate Moss weten te strikken als zijn nieuwe gezicht. Dat heeft ontwerpster Nikkie Plessen gisteren zelf bekend gemaakt via Instagram.

“Waanzinnig trots”

"Ik ben waanzinnig trots op het feit dat topmodel Kate Moss het nieuwe gezicht van NIKKIE is”, zegt Plessen. "Kate belichaamt zo goed wat ik wil uitstralen met mijn modelabel: ze is stoer en sterk, maar tegelijkertijd ook vrouwelijk en sexy. Dat zij NIKKIE wil vertegenwoordigen als muze, is natuurlijk fantastisch."

 

Moss dook gisteren al een eerste keer op tijdens de voorstelling van de nieuwe lente- en zomercollectie van NIKKIE in Amsterdam. De aanwezigheid van het topmodel ging daarbij niet onopgemerkt voorbij en Plessen bevestigde daarna dus dat Moss het nieuwe gezicht van het merk wordt.

 

Nikkie Plessen richtte NIKKIE vijf jaar geleden open en opende in september 2013 een eerste eigen winkel. Ondertussen telt de keten al vijftien winkels - waaronder eentje in Antwerpen - en wordt het merk verkocht bij een aantal grote warenhuisketens.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.