“Low cost, high impact”
De blijvende impact van discountconcepten hertekent de retailmarkt in alle branches. Vanuit verschillende invalshoeken belicht dit congres het succes van lageprijzenwinkels met hun beloftes van koopkracht, eenvoud, betrouwbaarheid en duurzaamheid.
Bestel nu je summer bird ticket met uitzonderlijke korting vóór 31 juli! |
HOOFDPROGRAMMA
Het onwaarschijnlijke groeiverhaal van Action is nog lang niet ten einde: de retailer neemt dit jaar de kaap van de 3000 Europese winkels. Een verrassend, voortdurend veranderend assortiment kwaliteitsproducten tegen de laagste prijs verleidt steeds meer shoppers. Bart Raeymaekers, Regional country director Benelux, Germany, Italy, Spain & Portugal, vertelt je er meer over.
De Duitse textieldiscounter Takko Fashion gaat de komende drie jaar 300 bijkomende winkels openen in Europa. In België is de retailer nog klein, maar de ambities zijn groot. Wat zijn de succesfactoren van deze bijzondere modespeler? Je hoort het van Erwin Rutten, Country Manager NL/BE.


In een woelige modemarkt onderscheidt Primark zich met een uniek businessmodel dat blijft focussen op de fysieke winkel. Lage kosten zijn perfect verzoenbaar met duurzaamheid in de aanvoerketen. Olivier Crépin, Head of Sales, vertelt het verhaal van Primark tijdens de Retail Marketing Day!
PRAKTISCH
- Datum: 25 september 2025
- Locatie: Stadsfeestzaal Antwerpen, verdieping 2B.
- Taal: de meeste presentaties zijn in het Nederlands. Slides in het Nederlands of Engels.
PRIJS
- Summer bird: € 299 / ticket (exclusief service fee & btw)
- Early bird: € 349 / ticket (exclusief service fee & btw)
- Regulier: € 449 (exclusief service fee & btw)
TIMETABLE
10h00: Welcome @ RetailDetail
11h00: Keynotes deel 1
12h30: Lunch
13h30: Keynotes deel 2
14h30: Koffiebreak
15h00: Keynotes deel 3
16h00: Networking, drinks & bites