Het jaarlijkse eindejaarsfeest voor de retailbranche brengt een inspirerend en diepgaand middagprogramma, gevolgd door een spetterend avondfestijn met unieke netwerkopportuniteiten. Absoluut niet te missen dus!
Deze jubileumeditie, steken we de RetailDetail Night in een extra mooi jasje!
Geniet van een middagprogramma gevuld met maar liefst 4 voorprogramma’s,
Een hoofdprogramma met topsprekers, een panelgesprek en award-uitreiking met aansluitend
een heerlijk diner in de gerenommeerde Handelsbeurs.
Hoofdprogramma
Keynotes

Vlerick Business School
Retail jaaroverzicht 2022
Wat is er vorig jaar gebeurd in de detailhandel? Welke gebeurtenissen, ontwikkelingen en trends hebben de vooruitzichten voor 2022 bepaald?
In zijn eigen onnavolgbare stijl zet Prof. Gino Van Ossel het voorbije retailjaar voor u op een rijtje.

Corporate General Manager
Tendam
Keynote
Tendam Group (Women’ Secret, Springfield, Pedro del Hierro, Cortefiel) heeft als grote fashion speler een belangrijk herstel bewerkstelligd na de Covid crisis.
De Tendam merken zijn ondertussen aanwezig in 80 landen met 1836 fysieke verkooppunten en 51 online markten verspreid over Europa, Azië, Afrika en Amerika.

Country Manager & President of the Board
WPP Belgium
RetailDetail Awards
WPP biedt in België een portfolio aan bedrijven aan die oplossingen bieden in business consultancy, creatieve transformatie, reclame, communicatie, media, public relations, corporate en public affairs.
De retail detail awards worden uitgereikt in samenwerking met WPP BAV Consult. De Brand Asset Valuator (BAV) is een globale merkstudie van WPP. De studie meet de kracht (Power Grid) van merken. De studie doet dat binnen, én buiten de huidige productcategorie en meet de merkwaarden en -associaties over de tijd, segmenten en landsgrenzen heen.
De BAV-studie wordt in België naar de markt gebracht door GroupM, Wunderman Thompson, LDV en FamousGrey. De studie levert de basiscriteria voor het toekennen van de Retail Detail Awards.

Managing Director
Portland Design
Keynote
Ibrahim heeft een diepe interesse in het begrijpen van de relatie van consumenten met merken en hun interactie met fysieke en digitale ervaringen.
Zijn publicaties en presentaties behandelen vakgebieden zoals de toekomst van retail en consumentengedrag, branding en retail design. Ibrahim schreef regelmatig stukken voor The Economist Insights blog over design, retail en bedrijfsstrategie.
Panelgesprek met 5 Retail CEO’s

JBC

Retail Concepts

Hubo

Torfs

Marketing Director
Torfs

Ava
Meer info & sprekers TBA
Timetable
- 17u30-20u00: Keynotes
- 20u00-23u00: Seated Dinner
Voorprogramma’s
Gamechangers
Welke retailmodellen zijn toekomstbestendig in een digitale wereld na COVID?
Welke hoge verwachtingen heeft de consument van morgen?
Trendwolves founder Maarten Leyts presenteert innovatieve retailconcepten
die de grenzen van de klantervaring verleggen.

Founder
Trendwolves
Moderator

CEO & Founder
Nex Gen Europe
Cannabis from Seed to shelf

Founding Partner & Manager Brewmine TAP
Wave of Engagement & Brewmine TAP

Co-CEO
Forward
How creative technology enables retailers growth

Marketing & E-Commerce Manager
e5
e5, transforming omnichannel in style

Gedelegeerd bestuurder/Owner
Prik & Tik (Bierhalle)
Meer sprekers TBA
Timetable – Frontrunners in Retail
- 13u00-17u00: Timeslots TBA
Sustainability in Retail
Kan duurzaamheid nog bijdragen aan het onderscheidend vermogen van retailers, of is het slechts een hygiënefactor?
In dit voorprogramma brengen we inspirerende verhalen van ondernemers en bedrijven
die duurzaamheid vertalen in een markant en authentiek concept, wars van greenwashing.

Chief Editor
RetailDetail
Moderator

Founder
Dressr
How does rental enable fashion brands to create a positive ecological impact?

Sustainability Manager
Xandres
Duurzaamheid bij Xandres: eerlijkheid troef

Sustainability Director & Global ESG Director
Deloitte & AB InBev

Mede-eigenaar
Robuust!
Zijn ‘Bio en Zero-waste’ (nog) een relevante invulling van ‘duurzaamheid’?

Founder
Rigorgeous

Partner
Switchrs.com
Provotyping: hoe je je maar beter laat inspireren door het gat in de samenleving dan het gat in de markt.
Meer sprekers TBA
Timetable – Sustainability in Retail
- 13u00-17u00: Timeslots TBA
Trends in E-commerce
Na de Covid-boost volgde de reality check: e-commerce is volwassen geworden, de periode van gratis groei is voorbij.
Hoe gaan retailers om met onlinehandel in het nieuwe normaal? Waar bevinden zich de hefbomen voor verdere expansie?
Biedt de metaverse potentieel? RetailDetail gaat op zoek naar vernieuwers en trendsetters.

Editor
RetailDetail
Moderator

CEO
eFarmz
Can E-commerce & Sustainability co-exist?

CEO
Newpharma
The UX of care

Merchandise & Marketing Director & Finance Director
INNO

Founder
Tweakwise

Supply Chain Director
Casa international

Nicolas D’Hondt & Lukas Jorissen
CMO & CMO
Upthrust & iBOOD
Timetable – Trends in E-commerce
- 13u00-17u00: Timeslots TBA
Consumer Activation Forum hosted by BD myShopi
POWER to the CONSUMER – perpetual changes or chances in consumer activation
Consumer Activation Forum brengt ook dit jaar enkele keynotes samen rond een relevant activatiethema.
Dit jaar is het thema POWER TO THE CONSUMER – perpetual changes or chances in consumer activation.
Want geef toe, er valt wel wat te vertellen over consumentenactivatie in tijden
waar koopkracht onder druk staat.
Welke kansen brengen deze veranderingen met zich mee?
Verschillende sprekers zullen vanuit hun expertise de juiste energie en dynamiek overbrengen waarmee wij consumenten morgen meteen mee kunnen activeren.
Hoe kan je dit als retailer of merk aanpakken? Laat je inspireren tijdens #CAF22!
Ook de consumentenprijzen voor ‘Beste Folder van het Jaar’ worden uitgereikt tijdens dit namiddagprogramma.


Moderator

Co-Founder
THINK with people

CEO
Profacts

CEO & Founding partner
Duval Union

Managing Director
BD Media
Timetable – Consumer Activation Forum
- 13u00-17u00: Timeslots TBA
Wat zit er voor jou in?
Price Exclusive Seated Dinner (All Day Tickets included)
Single
Seated dinner : €375
Group Ticket
Personal Branded Dinner Table (10 pers.) : €3500
Taal
- De meeste presentaties zijn in het Nederlands
- Dia’s in het Engels of Nederlands