Inno neemt een twintigtal extra merken op in het assortiment, verspreid over de verschillende winkels. Naast modemerken als Lacoste en Fred Perry komen er ook de verzorgingsproducten van Rainpharma en The Body Shop bij.
Merkenaanbod verfijnd
“Met de introductie van nieuwe, zorgvuldig geselecteerde merken in al onze winkels, geven wij een duidelijk signaal dat we ons assortiment verder ontwikkelen met een consequente focus op groei. We versterken onze positie als een modern, toekomstgericht premium warenhuis”, stelt CEO Armin Devender.
Sinds de overname door Axcent of Scandinavia en SKEL zet de warenhuisketen meer in op internationale premiummerken, aangevuld met Zweedse huismerken van het nieuwe moederbedrijf. Vanaf vandaag kunnen shoppers daardoor kiezen uit merken zoals Lacoste, Marco O’Polo Denim, Neo Noir en Rains. De keten wordt ook exclusieve verkoper van The Body Shop en van het Britse lederwarenmerk Radley.
Gisteren trapte Inno de lancering van de nieuwe merken af met een feestelijk evenement voor influencers in de winkel in de Brusselse Nieuwstraat. De komende maanden wordt het merkenaanbod nog verder verfijnd, kondigt de retailer aan.



