RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Ria Besseling
In dit artikel
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

Karwei opent City Loft op Utrecht Centraal

icon
Wonen24 augustus, 2017

Karwei opent vandaag een pop-upwinkel op Utrecht Centraal. In de City Loft kunnen klanten drie weken lang de wooncampagne en de nieuwe woonstijlen van dit najaar ontdekken.

Nieuwe wooncampagne

City Loft, geïnspireerd op het luxeleven in de stad, is de eerste van de vier woonstijlen die Karwei in de tijdelijke showroom laat zien. Ook de woonstijlen Artist Home, Cosy Cabin en Green House komen hier aan bod. Bezoekers kunnen in de pop-upwinkel wachten op de trein, werken en wooninspiratie opdoen. De City Loft staat iedere week in het teken van een Europese stad, zoals Londen, Berlijn of Parijs. Reizigers kunnen wekelijks een citytrip winnen door er een foto te maken en deze te delen op Instagram met de hashtag #karweicityloft. 

De woonstijlen op Utrecht Centraal maken deel uit van de nieuwe wooncampagne van Karwei die start vanaf week 39. De artikelen zijn dan vanaf 25 september online en in de bijna 140 bouwmarkten van Karwei verkrijgbaar.

 

Karwei, dat vorig jaar een omzet van 1,7 miljard euro behaalde, staat met moederbedrijf Intergamma in de top-3 van Nederlandse non-foodretailbedrijven en is marktleider in de doe-het-zelfmarkt in de Benelux. De winkelomzet van Intergamma klom vorig jaar met 3%, onder andere dankzij de aantrekkende huizenmarkt en uitbreiding van onlineactiviteiten. Karwei opende in mei in Amsterdam haar derde bouwmarkt nieuwe stijl.

 

 Karwei had eind vorig jaar een pop-uphotel in Amsterdam, ook dat was een tijdelijke locatie om consumenten te inspireren.

Meer over... Wonen
Zie meer
  • icon
    Wonen2 juli, 2025
    Ikea rolt nieuw loyalty-puntensysteem uit voor klanten

    Ikea lanceert een vernieuwd loyaltyprogramma voor Ikea Family-leden. Via het nieuwe puntensysteem ontvangen klanten persoonlijke kortingen, die ze flexibel kunnen inzetten.

  • icon
    Wonen1 juli, 2025
    Swiss Sense haalt 100 miljoen euro op

    Swiss Sense heeft een herfinanciering van honderd miljoen euro succesvol afgerond. Met deze kapitaalinjectie wil de beddenspecialist sneller internationaal groeien en fors investeren in digitalisering.

  • icon
    Wonen1 juli, 2025
    Winkelketen FloorHouse failliet: zeven winkels dicht

    De Belgische winkelketen FloorHouse heeft afgelopen weekend de boeken neergelegd. De keten had zeven winkels, die nu allemaal definitief sluiten. Zeven winkels dicht  Na zeventien jaar valt het doek over vloerbekledingspecialist FloorHouse. Het bericht kwam als donderslag bij heldere hemel, meldt Gazet van Antwerpen: “Het was wel een rustige periode,...

Evenementen
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
  • 25
    sep
    RETAIL MARKETING DAY 2025
Meest gelezen
  • icon
    Schoonheid/verzorging13 juni, 2025
    Multipharma blijft groeien, winst smelt weg door investeringen
  • icon
    Algemeen18 juni, 2025
    Zware Europese boete dreigt voor AliExpress
  • icon
    Algemeen16 juni, 2025
    Is ‘agentic’ AI de toekomst van retail?
  • icon
    Food24 juni, 2025
    Ongeziene breuk: Jumbo wisselt van broodleverancier
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN