RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Over ons
  • Contact
  • Abonneren
  • Inloggen user
  • News
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • RetailDetail Plus
  • Events
  • Hunt
  • RetailHub
    • Virtuele tour
    • Event- & Workshopruimtes
    • Offices & Co-working
    • The Loop & City Hunts
  • Advertising & Partnerships
    • EVENT PARTNERSHIPS
    • PRINT ADVERTISING
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Over ons
  • Contact
  • Inloggen user
  • News
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • RetailDetail Plus
  • Events
  • Hunt
  • RetailHub
    • Virtuele tour
    • Event- & Workshopruimtes
    • Offices & Co-working
    • The Loop & City Hunts
  • Advertising & Partnerships
    • EVENT PARTNERSHIPS
    • PRINT ADVERTISING
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
thumb
Geschreven door Pauline Neerman
In dit artikel
  • Bedrijven LVMH
  • Onderwerpen Bedrijfsresultaten
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

LVMH houdt vertrouwen na topkwartaal

icon
Mode12 oktober, 2022

Geen crisis voor luxereus LVMH: de omzet steeg vorig kwartaal met 19%, meer nog dan verwacht. Luxeconsumenten reizen weer en kopen er lustig op los, dus is de Louis Vuitton-moeder zelfs niet van bang voor de toekomst.

Europeanen kopen weer

LVMH heeft alle vertrouwen in de toekomst, ondanks het onzekere klimaat. De luxegigant maakt zich sterk zijn indrukwekkende groeiritme vol te kunnen houden, na alweer een opperbest kwartaal. De omzet klom in het derde kwartaal met 19% tot 19,75 miljard euro, ruim vier miljard euro meer dan in dezelfde periode van 2021.

De modeafdeling, de grootste tak van het luxeconglomeraat, vertoonde weer de sterkste groei in het kwartaal: +22% tot 9,7 miljard euro. Horloges en juwelen groeiden met 16%, wijnen en sterkedranken met 14%. Ook de keten van make-upwinkels Sephora doet het al het hele jaar uitstekend, voegt LVMH toe. De formule opent binnenkort de eerste winkels in het Verenigd Koninkrijk.

In Europa, de Verenigde Staten en Japan is de verkoop sterk gestegen sinds het begin van het jaar, aangezien de vraag van lokale klanten weer “solide” is en de internationale reizen zich eveneens herstellen. De Europese omzet steeg zelfs met 43%. Azië groeide minder in de eerste negen maanden, al zorgde een eindelijke versoepeling van de coronabeperkingen in China wel voor verbetering.

Blijf op de hoogte

Ontvang onze gratis nieuwsbrieven en mis het laatste retailnieuws niet.

Abonneren
logo

Geen crisis voor luxereus LVMH: de omzet steeg vorig kwartaal met 19%, meer nog dan verwacht. Luxeconsumenten reizen weer en kopen er lustig op los, dus is de Louis Vuitton-moeder zelfs niet van bang voor de toekomst.

Meer Mode
Bekijk meer
  • icon
    Mode5 juni, 2023
    Nieuwe CEO voor modegroep ZEB

    Op 1 augustus start Matthias Hindriks als CEO van de groep boven modeketen ZEB. Hij neemt de fakkel over van Luc Van Mol, die de formule dertig jaar geleden oprichtte.

  • icon
    Mode2 juni, 2023
    Waarom ZEB niet gelooft in de ‘work-life balance’

    Als mensen een stuk van hun leven aan het bedrijf geven, dan kan het bedrijf maar beter goed voor die mensen zorgen, vindt Isabelle Samson van ZEB. En als je een goede leider wil zijn voor je medewerkers, dan moet je in de eerste plaats ook een goede leider zijn...

  • icon
    Mode2 juni, 2023
    Coolcat voortaan exclusief bij Wehkamp

    Wehkamp is de nieuwe eigenaar van Coolcat. Het onlinewarenhuis heeft de exclusieve rechten gekocht op het jongerenmerk en is vanaf nu alleen nog daar te koop.

Evenementen
  • 15
    jun
    Human Resources & People Congress
  • 29
    jun
    Food Congress
Meest gelezen
  • icon
    Algemeen12 mei, 2023
    Sterk JD.com benoemt nieuwe CEO
  • icon
    Schoonheid/verzorging8 mei, 2023
    Rituals groeit met meer dan een kwart
  • icon
    Algemeen15 mei, 2023
    Action van start met Belgische webshop
  • icon
    Mode9 mei, 2023
    JD Sports wil Franse sneakerketen Courir overnemen
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform retailhub, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres:
Kolveniersstraat 7 bus 26 2000 Antwerpen
Bezoekadres:
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerpen
Hoe bereik je ons:
Routebeschijving
© 2023 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
+32 3 500 89 59 info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN