RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Pauline Neerman
In dit artikel
  • Bedrijven AsosH&MHermèsInditexMangoPatagoniaZalando
  • Onderwerpen Analyse
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

Zilver en nep zijn het nieuwe goud: dit wordt mode in 2025

icon
Mode3 januari, 2025

Is er nog ruimte voor optimisme in de moderetail na 2024? Managers in de sector zien niet veel beterschap in het verschiet, maar toch is er nog heel wat onbenut potentieel als je de status quo durft uitdagen en deze tien trends volgt.

1. Azië is zo veel meer dan China

Met de afname van de economische groei in China richten internationale modemerken zich op andere Aziatische markten, zoals India, Japan en Zuid-Korea. Vooral India biedt met zijn jonge, digitale consumenten en stijgende inkomens een ongekende kans, schat twee derde van de modemanagers. Multinationals zoals H&M en Mango investeren dan ook zwaar in de regio (vaak in samenwerking met lokale partners zoals Reliance Retail) om samen een groter marktaandeel te veroveren, blijkt uit onderzoek van McKinsey en Business of Fashion.

Read more
Become member
Meer Mode
Bekijk meer
  • icon
    Mode13 juni, 2025
    [In Beeld] H&M test premium-kindermode in Galeries Lafayette

    H&M heeft een eerste shop-in-shop in het prestigieuze warenhuis Galeries Lafayette Haussmann in Parijs geopend. De Zweedse modeketen presenteert er haar premium-kinderlijn ‘H&M Adorables’ aan een nieuw publiek.

  • François-Henri Pinault met echtgenote Salma Hayek op de rode loper.
    icon
    Mode13 juni, 2025
    Zet François-Henri Pinault stap opzij bij Kering?

    François-Henri Pinault, die andere Franse luxekoning naast LVMH-topman Bernard Arnault, zou willen aftreden als CEO van Kering. De verandering komt op een moment dat de holding achter Gucci en Yves Saint Laurent het moeilijk heeft. Strategische herschikking aan de top François-Henri Pinault (63) zou aan een splitsing van zijn dubbele...

  • icon
    Mode12 juni, 2025
    My Jewellery vindt groeigeld bij investeerder

    De investeringsmaatschappij Freshstream stapt in het kapitaal van My Jewellery. Het kleding- en sieradenmerk was al sinds november op zoek naar externe investeerders om internationaal verder te kunnen groeien.

Evenementen
  • 19
    jun
    CATEGORY MANAGEMENT CONGRESS 2025
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
  • 25
    sep
    RETAIL MARKETING DAY 2025
Meest gelezen
  • icon
    Food2 juni, 2025
    Colruyt en Delhaize weigeren nieuwe (en dure) Lay’s-verpakking
  • icon
    Schoonheid/verzorging13 juni, 2025
    Multipharma blijft groeien, winst smelt weg door investeringen
  • icon
    Mode15 mei, 2025
    Noodlijdend Foot Locker krijgt nieuwe eigenaar
  • icon
    Vrije tijd19 mei, 2025
    Bax Music opent winkels en webshop weer
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN