Blokker lanceert nieuwe tv-campagne | RetailDetail

Blokker lanceert nieuwe tv-campagne

Blokker lanceert nieuwe tv-campagne

Blokker lanceert een nieuwe landelijke tv-campagne, die bestaat uit acht commercials die gedurende 24 weken te zien zullen zijn. Slagzin wordt "Fijn dat we er zijn". Vanaf zaterdag zullen de eerste twee spotjes te zien zijn.

Focus op vernieuwing

"Blokker is een vraagbaak voor het hedendaagse huishouden. Dit komt in deze commercials tot uiting. Verder staat de campagne symbool voor de vernieuwing die wij in gang hebben gezet. Zo investeren wij circa 25 miljoen euro in e-commerce, ICT, logistiek en de uitrol van de nieuwe winkelformule in enkele tientallen winkels", zegt algemeen directeur Jack Peters.

 

Voor de zomer zullen er nog vijf winkels openen met die nieuwe winkelformule en ook andere winkels zullen bepaalde aspecten van de nieuwe formule overnemen. Momenteel hebben al acht filialen van Blokker de nieuwe formule en volgens Blokker halen die een duidelijk hogere omzet dan andere filialen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Amazon mag levering volgende dag niet garanderen

13/08/2018

De Britse reclamewaakhond heeft het niet voor Amazons belofte om bestellingen van Prime-leden de volgende dag te zullen leveren. Tijdens de feestdagen vorig jaar waren er vertragingen, dus moet Amazon de garantie schrappen.

RetailDetail Day 2018: geobsedeerd door de klant

13/08/2018

Meer dan ooit staat de klant hoog op de agenda van retailers en merken. Maar is dat niet altijd zo geweest? De RetailDetail Day kijkt voorbij de hype en peilt naar de essentie van klantgericht ondernemen in het digitale tijdperk.

Hema onthoofdt eigen franchiseorganisatie

10/08/2018

Hema heeft de franchiseovereenkomst met de ondernemers aan het hoofd van haar franchiseorganisatie, samen goed voor 24 winkels, opgezegd. Er is al een tijdje fikse ruzie over de bijdrage die franchisenemers moeten afstaan voor onlineverkopen. 

Hoe koopt de consument van morgen?

09/08/2018

Wist je dat winkelen en kopen twee verschillende activiteiten zijn geworden? De weg die de klant van de toekomst aflegt, ziet er helemaal anders uit. Beleef hem zelf in een Inspiration Tour van retailhub en dompel je onder in 1.250 m² innovatie. 

Decathlon neemt Zwitserse sportketen Athleticum over

09/08/2018

Decathlon neemt de Zwitserse sportketen Athleticum over. Verkoper Maus Frères krijgt een minderheidsbelang in Decathlon Zwitserland, een overnamebedrag is niet meegedeeld.

Prima halfjaar voor Rakuten

09/08/2018

De Japanse e-commercereus Rakuten, ’s werelds nummer 5 gemeten naar handelsvolume, zag zowel zijn omzet als zijn winst de voorbije zes maanden flink toenemen. Intussen gaat de groep zijn interne structuur grondig reorganiseren om sneller te kunnen inspelen op de almaar sneller wijzigende marktomstandigheden.