Fietskoeriers.nl levert voor Dille & Kamille | RetailDetail

Fietskoeriers.nl levert voor Dille & Kamille

Fietskoeriers.nl levert voor Dille & Kamille
Shutterstock

Klanten die een online bestelling plaatsen bij Dille & Kamille, kunnen die voortaan ook op een duurzame manier laten leveren, want de keten heeft een samenwerking afgesloten met Fietskoeriers.nl.

Kleinere pakjes

De nieuwe bezorgmethode is wel enkel beschikbaar voor kleinere pakjes: grote bestellingen worden geleverd met UPS of PostNL. Bestellingen die voor middernacht worden geplaatst, worden de volgende dag al geleverd. De fietskoeriers leveren pakjes van bedrijven tijdens de kantooruren, terwijl particulieren hun pakketjes in de avonduren mogen verwachten. Voor bestellingen van meer dan 50 euro worden geen verzendingskosten aangerekend, daaronder geldt een verzendingskost van 4,95 euro.

 

Dille & Kamille is een van oorsprong Nederlands familiebedrijf, maar ondertussen is het ook de Belgische markt aan het veroveren. Momenteel heeft het 29 winkels, waarvan 18 in Nederland en 11 in België (waarvan inmiddels ook al twee in Brussel).

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Thierry Moubax (bpost): "Wie de boot niet wil missen, moet snel schakelen."

20/04/2018

Nog een grote naam voor het RetailDetail Congress van 26 april: bpost-marketingtopman Thierry Moubax zal er zijn visie geven over hoe marketing en handel in het algemeen ingrijpend zullen veranderen door de 'boom' in e-commerce.

The Future Of Shopping is Managementboek van het Jaar

20/04/2018

Met grote trots mag RetailDetail aankondigen dat de titel Managementboek van het jaar 2018 gaat naar het boek The Future Of Shopping: Waar iedereen retailer is van Pauline Neerman en Jorg Snoeck.

Amazon telt al 100 miljoen Prime-abonnees

19/04/2018

E-commercegigant Amazon heeft de kaap van de honderd miljoen Prime-abonnees overschreden. En dat is maar een van de vele mijlpalen waarover CEO Jeff Bezos het heeft in zijn jaarlijkse brief aan de aandeelhouders.

Tien tips om de digitale retailreuzen te verslaan

19/04/2018

“Verkoop wat mensen willen, niet wat je hebt.” Zo luidt het bondige advies van Myrna Moorthamer en Arjan Leest (Retail Rebels) aan retailers die de digitale revolutie willen overleven.

Distributeurs en transporteurs eisen schonere vrachtwagens

19/04/2018

35 bedrijven, waaronder Colruyt, Carrefour en Ikea, vragen dat Europa de constructeurs van vrachtwagens verplicht de uitstoot tegen 2025 met een vierde terug te dringen. “Totaal onrealistisch”, reageert de spreekbuis van de constructeurs.

Kijkshop probeert doorstart met KijkBijMij

18/04/2018

Warenhuisformule Kijkshop ging begin dit jaar over de kop, maar het Zweedse moederbedrijf TheOne wil het bedrijf met zijn consumentenplatform KijkBijMij nog een bescheiden doorstart geven.