Fietskoeriers.nl levert voor Dille & Kamille

Fietskoeriers.nl levert voor Dille & Kamille
Shutterstock

Klanten die een online bestelling plaatsen bij Dille & Kamille, kunnen die voortaan ook op een duurzame manier laten leveren, want de keten heeft een samenwerking afgesloten met Fietskoeriers.nl.

Kleinere pakjes

De nieuwe bezorgmethode is wel enkel beschikbaar voor kleinere pakjes: grote bestellingen worden geleverd met UPS of PostNL. Bestellingen die voor middernacht worden geplaatst, worden de volgende dag al geleverd. De fietskoeriers leveren pakjes van bedrijven tijdens de kantooruren, terwijl particulieren hun pakketjes in de avonduren mogen verwachten. Voor bestellingen van meer dan 50 euro worden geen verzendingskosten aangerekend, daaronder geldt een verzendingskost van 4,95 euro.

 

Dille & Kamille is een van oorsprong Nederlands familiebedrijf, maar ondertussen is het ook de Belgische markt aan het veroveren. Momenteel heeft het 29 winkels, waarvan 18 in Nederland en 11 in België (waarvan inmiddels ook al twee in Brussel).

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Coolblue lanceert eerste Coolblue XXL in Amsterdam

24/11/2017

De Rotterdamse webwinkel Coolblue zet zijn omnichannel-strategie kracht bij met de lancering van het concept Coolblue XXL. Klanten kunnen er meer dan duizend producten ter plekke testen en afhalen, soms al een minuut na de bestelling.

Unilever start zoektocht naar opvolger CEO Paul Polman

24/11/2017

Unilever is gestart met de zoektocht naar een opvolger voor CEO Paul Polman. Het heeft daarvoor headhunter Egon Zehnder ingehuurd, dat nu op zoek zal gaan naar geschikte kandidaten.

Wehkamp laat fietskoeriers pakjes leveren

24/11/2017

Online warenhuis Wehkamp gaat in twaalf steden een deel van de bestellingen laten bezorgen door Fietskoeriers.nl. Het werkt daarvoor samen met DHL, dat zo mee wil werken aan een duurzame samenleving.

Harrods plant grootste make-over in 180-jarig bestaan

24/11/2017

Harrods zal de komende drie jaar een immense opfrissing ondergaan. Het Londense luxewarenhuis investeert liefst 225 miljoen euro in de renovatie, de grootste in zijn 183-jarige bestaan, en in nieuwe diensten voor Chinese klanten op zijn webshop.

Black Friday bij Amazon overschaduwd door grote staking

24/11/2017

Werknemers van Amazon in Duitsland prikten Black Friday als de uitgelezen dag om het werk neer te leggen. Met de staking willen ze hun eis om meer loon en betere arbeidsvoorwaarden kracht bijzetten. De actie loopt tot zaterdagavond.

Retailers verzetten zich tegen Black Friday

23/11/2017

In Frankrijk rijst er onder retailers verzet tegen Black Friday: sommigen boycotten het 'retailfeest', anderen gaan zelfs nog een stapje verder en sluiten hun webshop gewoon voor een dag.

Back to top