Hans Anders verkoopt nu ook Ray-Ban en Vogue | RetailDetail

Hans Anders verkoopt nu ook Ray-Ban en Vogue

Hans Anders verkoopt nu ook Ray-Ban en Vogue

Optiekketen Hans Anders is begonnen met de verkoop van monturen en zonnebrillen van de merken Ray-Ban en Vogue. Hans Anders wil zo het aanbod uitbreiden en een grotere groep klanten aanspreken.

 

“In beweging blijven”

“Als marktleider willen we onze klanten Ray-Ban kunnen aanbieden, het bekendste en grootste brillenmerk ter wereld met iconische modellen. Met deze uitbreiding van ons assortiment bewijzen we opnieuw dat permanent lage prijzen geen mindere kwaliteit betekent”, zegt algemeen directeur Remco Boerefijn.

 

Hans Anders verkocht sinds zijn start voornamelijk brillen van het eigen merk, maar sinds 2012 worden steeds meer bekende brillenmerken toegevoegd. Daarbij horen nu ook Ray-Ban en Vogue.

 

“Hans Anders is al jaren een sterk retailmerk. En een merk dat sterk wil blijven, blijft in beweging. Om die reden versterken we de kracht van ons eigen merk met dat van Ray-Ban en ook Vogue”, vervolgt Boerefijn. “We verbreden daarmee niet alleen ons aanbod, maar zijn ook voor een nog grotere groep klanten interessant.”

 

De voorbije jaren lanceerde Hans Anders onder andere collecties van designermerken als Tommy Hilfiger, DKNY, Ted Baker en Humberto.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.

Verkoop van pc’s groeit eerste keer in zes jaar

13/07/2018

Voor de eerste keer in zes jaar groeide de verkoop van pc's weer: in het tweede kwartaal van 2018 steeg die met 1,4%. Volgens onderzoekbureaus Gartner en IDC is de omzetstijging voornamelijk te danken aan de groei op zakelijke markten.

Retailhub Inspiration Tour: De ‘customer journey’ wordt heel anders

09/07/2018

Met Retailhub van RetailDetail is Antwerpen een unieke retail-hotspot rijker: professionals beleven er de toekomst van retail in het enige inspiratie-platform van de Benelux met 1250 m² aan innovatieve technologie en megatrends.