The Read Shop test verkoop koffie en thee | RetailDetail

The Read Shop test verkoop koffie en thee

The Read Shop test verkoop koffie en thee

Gemakswinkelketen The Read Shop experimenteert met nieuwe assortimenten. Het bedrijf is in een nieuwe winkel begonnen met de verkoop van koffie en thee van collega-retailer Kaldi.

Nieuwe winkel wordt testgebied

De winkel in Hillegom werd afgelopen week geopend en zal door het moederbedrijf worden gebruikt om te experimenteren met aanvullingen op het bestaande assortiment. "Productgroepen die in de andere winkels nog niet gevoerd worden, gaan we hier testen. Slaat het aan, dan gaan we door. Werkt het niet, dan proberen we iets nieuws", stelt franchiser Frank Evers van de nieuwe winkel.

 

Franchiseformule The Read Shop omschrijft zichzelf als een gemakswinkel met een ruim assortiment tijdschriften, wenskaarten, kantoor- en cadeauartikelen. Daarnaast zijn er bestsellers en tabak te koop. In de winkel in Hillegom is hier nu koffie- en thee aan toegevoegd. De producten kunnen ter plekke worden gedronken of aangeschaft voor thuisgebruik.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Amazon telt al 100 miljoen Prime-abonnees

19/04/2018

E-commercegigant Amazon heeft de kaap van de honderd miljoen Prime-abonnees overschreden. En dat is maar een van de vele mijlpalen waarover CEO Jeff Bezos het heeft in zijn jaarlijkse brief aan de aandeelhouders.

Tien tips om de digitale retailreuzen te verslaan

19/04/2018

“Verkoop wat mensen willen, niet wat je hebt.” Zo luidt het bondige advies van Myrna Moorthamer en Arjan Leest (Retail Rebels) aan retailers die de digitale revolutie willen overleven.

Distributeurs en transporteurs eisen schonere vrachtwagens

19/04/2018

35 bedrijven, waaronder Colruyt, Carrefour en Ikea, vragen dat Europa de constructeurs van vrachtwagens verplicht de uitstoot tegen 2025 met een vierde terug te dringen. “Totaal onrealistisch”, reageert de spreekbuis van de constructeurs.

Kijkshop probeert doorstart met KijkBijMij

18/04/2018

Warenhuisformule Kijkshop ging begin dit jaar over de kop, maar het Zweedse moederbedrijf TheOne wil het bedrijf met zijn consumentenplatform KijkBijMij nog een bescheiden doorstart geven. 

JD.com gaat duizend winkels per dag openen

17/04/2018

JD.com heeft plannen om maar liefst duizend supermarkten per dag te openen in China. Met dit indrukwekkende streefdoel zet het tweede grootste e-commercebedrijf van het land zijn ambities om ook de offline markt te veroveren, kracht bij.

Pets Place verkoopt nu ook in België via bol.com

17/04/2018

Pets Place gaat zijn volledige assortiment van huis- en erfdierproducten nu ook via bol.com verkopen. De Nederlandse keten hoopt daarmee ook Belgische klanten te werven en te beleveren vanuit zijn distributiecentrum in Ede.