Specsavers opent opnieuw winkel | RetailDetail

Specsavers opent opnieuw winkel

Specsavers opent opnieuw winkel

Optiekketen Specsavers heeft in Winterswijk een nieuwe vestiging geopend: ondertussen al het 121e filiaal in Nederland en het derde in een reeks van dertig geplande winkelopeningen in de komende drie jaar.

Ervaren team

De nieuwe winkel wordt uitgebaat door optiekpartner Annemieke Broertjes, retailpartner Timur Gulçay en audicienpartner Srecko Stojanovic. Alle drie hebben ze meerdere jaren ervaring. Broertjes is al zestien jaar opticien, waarvan twaalf jaar bij Specsavers. Stojanovic is dan weer vijftien jaar audicien, waarvan negen jaar bij Specsavers . Gulçay werkt al drie jaar voor Specsavers.

 

“Door de passie voor het vak, het partnerschap en ons ondernemerschap zijn we met elkaar verbonden. Wij kijken er echt naar uit om met het team onderdeel te worden van het mooie Winterswijk”, aldus Gulçay.

 

Met de opening van het derde filiaal in de reeks van dertig zegt Specsavers volledig op schema te zitten. De expansiestrategie werd begin dit jaar uit de doeken gedaan.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.

Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.

Belgisch fonds dicht bij overname HEMA

09/05/2018

De Belgische Core Equity-holding zou dicht bij een overname van HEMA staan: er zou een mondeling akkoord zijn, de handtekeningen zouden snel kunnen volgen.