V&D Den Bosch wordt pop-up locatie | RetailDetail

V&D Den Bosch wordt pop-up locatie

V&D Den Bosch wordt pop-up locatie

Tot januari 2017 zal het voormalige pand van warenhuisketen V&D in Den Bosch gebruik worden als pop-upruimte. De eerste handelaar die er zijn intrek zal nemen is autodealer Van den Udenhout: die neemt de begane grond voor zijn rekening.

Heropening La Place

Op de eerste verdieping huurt de Van Deursen Group dan weer ruimte. Die groep is onder andere eigenaar van kledingketen Shoeby, maar momenteel hebben ze nog geen concrete plannen over de invulling van de gehuurde ruimte. Daarnaast zal ook La Place waarschijnlijk tijdelijk de restaurants terug openen.

 

Zo willen de verhuurders de periode tot februari 2017 zinvol invullen. Dan betrekt naar alle waarschijnlijkheid het Canadese Hudson’s Bay het pand. Het contract met dat bedrijf is bijna rond, al moeten de handtekeningen wel nog geplaatst worden. Hudson’s Bay is daarnaast van plan om een twintigtal vestigingen te openen in heel Nederland, voornamelijk in voormalige panden van V&D.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.

Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.

Belgisch fonds dicht bij overname HEMA

09/05/2018

De Belgische Core Equity-holding zou dicht bij een overname van HEMA staan: er zou een mondeling akkoord zijn, de handtekeningen zouden snel kunnen volgen.