V&D geeft klanten inspraak in nieuw winkelconcept

V&D geeft klanten inspraak in nieuw winkelconcept

Warenhuisketen V&D heeft een website gelanceerd waar het klanten vraagt om hun wensen rond de keten te delen. Zo wil het bedrijf het nieuwe winkelconcept online en offline aanpassen naar de voorkeuren van de consument.

Blijmet.vd.nl

Zo vraagt V&D op blijmet.vd.nl onder andere welke producten consumenten graag online kopen. Functionaliteiten die veel worden aangevraagd, zal de keten dan zo snel mogelijk implementeren. Ook in de winkels wil V&D de veranderingen al binnen enkele maanden doorvoeren.

 

Momenteel kunnen klanten hun mening geven over onder andere de sfeer op de winkelvloer, het assortiment en de prijsstelling. Elke week zullen er nieuwe discussiepunten gelanceerd worden.

 

"We weten dat de consument van nu en van de toekomst andere verwachtingen heeft van warenhuizen", laat de nieuwe ceo, John van der Ent, optekenen in een persbericht. "Zo wil de consument dat er veel meer gebeurt op de winkelvloer. Natuurlijk hebben we daar zélf ideeën over en die toetsen we op deze manier bij onze klanten. Wij willen graag weten waar onze klanten blij van worden."

Tags: