AH to go wordt AH to gay tijdens Amsterdamse Gay Pride | RetailDetail

AH to go wordt AH to gay tijdens Amsterdamse Gay Pride

AH to go wordt AH to gay tijdens Amsterdamse Gay Pride

Tijdens de Gay Pride in Amsterdam heten zeven winkels van AH to go even "AH to gay". Daarnaast gaat Albert Heijn een deel van de opbrengsten van de verkoop van koffie schenken aan de stichting Amsterdam Gay Pride.

Wedstrijd

Tijdens EuroPride 2016 in Amsterdam gaan de zeven winkels koffie verkopen in speciale EuropPride bekers. Per verkochte koffie wordt een  euro gedoneerd aan de stichting Amsterdam Gay Pride.

 

Daarnaast krijgen klanten bij verschillende producten ook een roze bloemenkrans en kunnen ze met de bekers deelnemen aan een speciale actie. Klanten die een foto met de beker posten op de facebookpagina van AH to go maken kans op één van de twintig porseleinen versies van de speciale beker.

 

Bovendien worden de winkels ook speciaal aangekleed tijden de Gay Pride, met bijpassende kleuren, roze slingers, vlaggen, ballonnenbogen en zelfs roze outfits voor de medewerkers in de winkels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.