AH viert jubileum met speciaal kookboek | RetailDetail

AH viert jubileum met speciaal kookboek

AH viert jubileum met speciaal kookboek
Albert Heijn is begonnen met de verkoop van een eigen kookboek, dat is uitgebracht vanwege het 125-jarige bestaan van de formule. Onder de titel 'Altijd iets te vieren' staan in het boek onder meer recepten van klanten en persoonlijke foto's van medewerkers van de supermarktketen.

Persoonlijk personeel

In het boek vertelt het Albert Heijn-personeel over hun persoonlijke geluksmomenten via foto's met een verklarende tekst. Daardoor is het niet alleen een kookboek, maar ook een uitgave om in te bladeren en te lezen. Een onderzoek door TNS Nipo naar manieren waarop Nederlanders hun geluksmomenten vieren en wat daarbij gegeten wordt, vormt de basis van de uitgave.

 

Het kookboek wordt ondersteund met een commercial van een feestvierende AH-bedrijfsleider. In totaal staan er in het boek negentig recepten in acht hoofdstukken: Hoera!, Lekker weekend, Eropuit, Welkom (aan tafel), Buitenfeest, Proost!, (Zin in) vakantie en Kook van jou. Het AH-kookboek kost 4,99 euro en is sinds maandag bij alle vestigingen en de webshop te koop.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Supermarkten scoren barslecht in onderzoek Oxfam Novib

21/06/2018

De vijf grootste supermarktketens in Nederland (Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Aldi en PLUS) houden de economische uitbuiting van mensen die in ontwikkelingslanden ons voedsel produceren, in stand. Dat zegt Oxfam Novib in een vandaag verschenen rapport.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.