AH viert jubileum met speciaal kookboek

AH viert jubileum met speciaal kookboek
Albert Heijn is begonnen met de verkoop van een eigen kookboek, dat is uitgebracht vanwege het 125-jarige bestaan van de formule. Onder de titel 'Altijd iets te vieren' staan in het boek onder meer recepten van klanten en persoonlijke foto's van medewerkers van de supermarktketen.

Persoonlijk personeel

In het boek vertelt het Albert Heijn-personeel over hun persoonlijke geluksmomenten via foto's met een verklarende tekst. Daardoor is het niet alleen een kookboek, maar ook een uitgave om in te bladeren en te lezen. Een onderzoek door TNS Nipo naar manieren waarop Nederlanders hun geluksmomenten vieren en wat daarbij gegeten wordt, vormt de basis van de uitgave.

 

Het kookboek wordt ondersteund met een commercial van een feestvierende AH-bedrijfsleider. In totaal staan er in het boek negentig recepten in acht hoofdstukken: Hoera!, Lekker weekend, Eropuit, Welkom (aan tafel), Buitenfeest, Proost!, (Zin in) vakantie en Kook van jou. Het AH-kookboek kost 4,99 euro en is sinds maandag bij alle vestigingen en de webshop te koop.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Picnic nu ook beschikbaar in Rotterdam

18/01/2018

Online supermarkt Picnic levert voortaan ook in Rotterdam. De voorbije weken hadden al een kleine 10.000 geïnteresseerden zich aangemeld en Rotterdam is in een klap het grootste verzorgingsgebied voor de supermarkt.

Aldi Nord en Aldi Süd werken samen voor dierenwelzijn

18/01/2018

Aldi Nord en Aldi Süd slaan de handen in elkaar voor een unieke samenwerking: de discountbroers lanceren samen een eigen keurmerk voor dierenwelzijn. Het label Fair & Gut start enkel in Duitsland en voor gevogelteproducten, maar wordt later uitgebreid.

Hoe weinig suiker is te weinig? Rewe test de limieten met chocoladepudding

18/01/2018

Hoe weinig suiker kan een mens verdragen? Dat test de Duitse supermarktketen Rewe met een klantenbevraging. Het wil het suikergehalte in huismerkproducten verlagen, maar de consument beslist zelf hoeveel.

Lidl schroeft Amerikaanse ambitie terug

18/01/2018

Lidl hoopte tegen deze zomer een honderdtal vestigingen te hebben in de Verenigde Staten, maar nu moet de discountketen zijn ambitie voor het eerste jaar over de plas terugschroeven. Momenteel hebben de Duitsers 49 vestigingen in de Verenigde Staten.

Carrefour zet punt achter moeilijk jaar

17/01/2018

Ondanks verbetering in het vierde kwartaal heeft de groep Carrefour een bijzonder moeilijk jaar achter de rug. Ook in België kon de retailer niet groeien. Het is nu uitkijken naar de maatregelen die CEO Bompard volgende week aankondigt.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Back to top