Albert Heijn komt met aanbod voor zakelijke klanten | RetailDetail

Albert Heijn komt met aanbod voor zakelijke klanten

Albert Heijn komt met aanbod voor zakelijke klanten

Vanaf vandaag is er op AH.nl een beperkt aanbod te vinden van producten die speciaal gericht zijn op zakelijke klanten. Het gaat daarbij vooral over grote verpakkingen en producten de specifiek voor de zorg bedoeld zijn.

Bulkverpakking

Zo zijn er voortaan bulkverpakkingen te vinden voor zaken als koffie, schoonmaakmiddelen, plakjes kaas en vleeswaren. Ook zaken als kleine zakjes mayonaise en ketchup worden voortaan via AH.nl verkocht. Daarnaast zijn er nu ook verschillende zorgproducten te vinden, zoals onder andere voeding voor ouderen.

 

Het nieuwe assortiment is vanaf vandaag exclusief verkrijgbaar voor zakelijke klanten en zal naast het bestaande assortiment van ongeveer 28.500 producten van Albert Heijn, Etos en Gall&Gall te vinden zijn.

 

AH.nl werkt al langer samen met een flink aantal zakelijk klanten, die een aantal extra voordelen krijgen. Zo kunnen ze beter hun bezorgmoment kiezen en is het voor hen mogelijk om producten op rekening te bestellen en pas later te betalen. De service wordt nu dus uitgebreid met een nieuw zakelijk assortiment.

 

Bidfood

Voor een deel van het nieuwe zakelijke assortiment werkt Albert Heijn samen met Bidfood, dat tot voor kort bekend stond als Deli XL. Die groothandel was tussen 1985 en 2005 al in handen van Ahold, maar werd in 2005 voor ongeveer 140 miljoen euro verkocht aan de Zuid-Afrikaanse Bidvest Group.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.