Albert Heijn komt met aanbod voor zakelijke klanten | RetailDetail

Albert Heijn komt met aanbod voor zakelijke klanten

Albert Heijn komt met aanbod voor zakelijke klanten

Vanaf vandaag is er op AH.nl een beperkt aanbod te vinden van producten die speciaal gericht zijn op zakelijke klanten. Het gaat daarbij vooral over grote verpakkingen en producten de specifiek voor de zorg bedoeld zijn.

Bulkverpakking

Zo zijn er voortaan bulkverpakkingen te vinden voor zaken als koffie, schoonmaakmiddelen, plakjes kaas en vleeswaren. Ook zaken als kleine zakjes mayonaise en ketchup worden voortaan via AH.nl verkocht. Daarnaast zijn er nu ook verschillende zorgproducten te vinden, zoals onder andere voeding voor ouderen.

 

Het nieuwe assortiment is vanaf vandaag exclusief verkrijgbaar voor zakelijke klanten en zal naast het bestaande assortiment van ongeveer 28.500 producten van Albert Heijn, Etos en Gall&Gall te vinden zijn.

 

AH.nl werkt al langer samen met een flink aantal zakelijk klanten, die een aantal extra voordelen krijgen. Zo kunnen ze beter hun bezorgmoment kiezen en is het voor hen mogelijk om producten op rekening te bestellen en pas later te betalen. De service wordt nu dus uitgebreid met een nieuw zakelijk assortiment.

 

Bidfood

Voor een deel van het nieuwe zakelijke assortiment werkt Albert Heijn samen met Bidfood, dat tot voor kort bekend stond als Deli XL. Die groothandel was tussen 1985 en 2005 al in handen van Ahold, maar werd in 2005 voor ongeveer 140 miljoen euro verkocht aan de Zuid-Afrikaanse Bidvest Group.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Multinationals gebuisd voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.