Albert Heijn komt met aanbod voor zakelijke klanten

Albert Heijn komt met aanbod voor zakelijke klanten

Vanaf vandaag is er op AH.nl een beperkt aanbod te vinden van producten die speciaal gericht zijn op zakelijke klanten. Het gaat daarbij vooral over grote verpakkingen en producten de specifiek voor de zorg bedoeld zijn.

Bulkverpakking

Zo zijn er voortaan bulkverpakkingen te vinden voor zaken als koffie, schoonmaakmiddelen, plakjes kaas en vleeswaren. Ook zaken als kleine zakjes mayonaise en ketchup worden voortaan via AH.nl verkocht. Daarnaast zijn er nu ook verschillende zorgproducten te vinden, zoals onder andere voeding voor ouderen.

 

Het nieuwe assortiment is vanaf vandaag exclusief verkrijgbaar voor zakelijke klanten en zal naast het bestaande assortiment van ongeveer 28.500 producten van Albert Heijn, Etos en Gall&Gall te vinden zijn.

 

AH.nl werkt al langer samen met een flink aantal zakelijk klanten, die een aantal extra voordelen krijgen. Zo kunnen ze beter hun bezorgmoment kiezen en is het voor hen mogelijk om producten op rekening te bestellen en pas later te betalen. De service wordt nu dus uitgebreid met een nieuw zakelijk assortiment.

 

Bidfood

Voor een deel van het nieuwe zakelijke assortiment werkt Albert Heijn samen met Bidfood, dat tot voor kort bekend stond als Deli XL. Die groothandel was tussen 1985 en 2005 al in handen van Ahold, maar werd in 2005 voor ongeveer 140 miljoen euro verkocht aan de Zuid-Afrikaanse Bidvest Group.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Private-equitybedrijf KKR dicht bij overname margarines Unilever

15/12/2017

Unilever en het private-equitybedrijf KKR hebben een deal bereikt voor de overname van de margarinedivisie van Unilever. KKR zou ongeveer 6,8 miljard euro neertellen en de transactie moet midden volgend jaar afgerond zijn.

Deze retailers pakken uit met knappe kerstcommercials

15/12/2017

Heel wat internationale retailers pakken in de aanloop naar de eindejaarsfeesten uit met ambitieuze kerstcommercials. RetailDetail selecteerde twaalf opmerkelijke reclamespots. Laat u ook een traantje van ontroering?

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Analyse: Hoe Colruyt Group zich wapent voor een prijsoorlog

14/12/2017

Ondanks krimpende marges zal Colruyt niet afstappen van zijn laagsteprijsgarantie: om een eventuele prijsoorlog te financieren zoekt de retailer zijn heil in automatisering, productiviteitswinst en iets kleinere winkels.

Back to top