Albert Heijn komt met Allerhande Kerstbox | RetailDetail

Albert Heijn komt met Allerhande Kerstbox

Albert Heijn komt met Allerhande Kerstbox

Albert Heijn komt dit jaar met de Allerhande Kerstbox. Deze dinerbox, vanaf 26 november online te bestellen, bevat een viergangenkerstdiner voor vier personen. De gerechten zijn ontwikkeld door het culinaire team van Allerhande.

Gratis bezorgd

De box kost 69 euro en is beperkt verkrijgbaar. Hij wordt op 23 en 24 december gratis thuisbezorgd of is die dagen op te halen in een van de 900 Albert Heijn-winkels of bij een Pick Up Point.

 

Albert Heijn biedt dit jaar voor Kerst ook zevenentwintig vleesproducten, waaronder côte du boeuf, patrijs en lamsbout. Dit vleesassortiment is zichtbaar op ah.nl/meesterslager en eveneens vanaf 26 november te bestellen. Ook de vleesbestelling wordt op 23 en 24 december thuisbezorgd of kan worden opgehaald bij een winkel of Pick Up Point.

 

 

Albert Heijn heeft voor de kerstdagen nog een speciaal assortiment in de winkels en ook het Allerhande-kerstnummer. Op 11, 12 en 13 december organiseert de supermarkt verder het Allerhande Kerstfestival in het Spoorwegmuseum in Utrecht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.

Nieuw etiket Albert Heijn toont toegevoegde suikers

11/06/2018

Albert Heijn wil transparanter communiceren over de voedingswaarde van zijn huismerken: een nieuw etiket biedt meer informatie. Bovendien start de retailer een suikercampagne en haalt een miljard suikerklontjes uit zijn producten.  

Bavaria wordt Swinkels Family Brewers

11/06/2018

Brouwerijgroep Bavaria (bekend van bieren als Bavaria, Swinckels, Palm en Rodenbach) kiest voor "een nieuwe naam die beter past bij de grote verscheidenheid aan merken die ze produceert": de groep neemt de naam van de eigenaarsfamilie, Swinkels, aan.

Alliantie tussen Carrefour en Système U is een feit

11/06/2018

Carrefour en Système U starten een vijfjarig partnership voor de inkoop van grote nationale en internationale merken. De samenwerking moet ook de Franse landbouwsector ten goede komen, zeggen de betrokkenen.