Anne & Max opent eerste To Go | RetailDetail

Anne & Max opent eerste To Go

Anne & Max opent eerste To Go

Koffie- en foodformule Anne & Max opent op 12 mei haar eerste To Go-vestiging in Den Haag. De keten richt zich met het nieuwe concept op consumenten onderweg en telt enkele zitplaatsen.

Vers brood afbakken

De vestiging op de hoek van de Korte Poten en de Fluwelen Burgwal is zeven dagen per week open en ligt in de aanlooproute naar Den Haag Centraal Station. Naast het huidige assortiment zijn er ook verpakte koffie, thee, chocolade en verschillende broden te koop. Op de locatie wordt vers brood afgebakken dat consumenten kunnen meenemen voor thuis. Net als in de andere vestigingen brengt Anne & Max er taarten, scones, soepen, sandwiches en sappen uit eigen keuken en werkt de keten zoveel mogelijk met biologische, fairtrade en ambachtelijke producten.

 

 

Anne & Max gaat ook nog reguliere vestigingen openen in Den Haag, Arnhem en Almere. De franchiseformule die werd opgericht in 2005, komt hiermee op dertien vestigingen.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.