Bakker Bart geeft broodgarantie | RetailDetail

Bakker Bart geeft broodgarantie

Bakker Bart geeft broodgarantie
Bakkerijketen Bakker Bart heeft een vernieuwde formule ontwikkeld, die onderscheid in assortiment maakt tussen stedelijke vestigingen en bakkerijen in dorpen. Onderdeel hiervan is de garantie 'Brood op = morgen voor nop'.

'Altijd vers' en andere beloftes

Daarmee wil Bakker Bart de garantie geven dat er altijd vers brood aanwezig is bij de bakkerij. "Als er geen bruin of wit brood voor sluitingstijd meer is, krijgt de consument het de volgende dag voor niets. Daarmee willen we het vooroordeel wegnemen dat bakkers altijd uitverkocht zijn in de loop van de dag", aldus een woordvoerder van Bakker Bart tegenover het vakblad Out of Home Shops. Andere garanties zijn 'Altijd iets lekkers bij de koffie' en 'Kinderen krijgen altijd een krentenbolletje'.

 

De garanties maken deel uit van de vernieuwde formule, die ook een hippere uitstraling heeft gekregen - inclusief wifi. Intussen zijn er vier vernieuwde winkels geopend, die het volgens de onderneming erg goed doen. Bakker Bart werkt met franchisers en is voor het ombouwtempo afhankelijk van de investeringsbereidheid van die ondernemers.


Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.