Bakker Bart geeft broodgarantie

Bakker Bart geeft broodgarantie
Bakkerijketen Bakker Bart heeft een vernieuwde formule ontwikkeld, die onderscheid in assortiment maakt tussen stedelijke vestigingen en bakkerijen in dorpen. Onderdeel hiervan is de garantie 'Brood op = morgen voor nop'.

'Altijd vers' en andere beloftes

Daarmee wil Bakker Bart de garantie geven dat er altijd vers brood aanwezig is bij de bakkerij. "Als er geen bruin of wit brood voor sluitingstijd meer is, krijgt de consument het de volgende dag voor niets. Daarmee willen we het vooroordeel wegnemen dat bakkers altijd uitverkocht zijn in de loop van de dag", aldus een woordvoerder van Bakker Bart tegenover het vakblad Out of Home Shops. Andere garanties zijn 'Altijd iets lekkers bij de koffie' en 'Kinderen krijgen altijd een krentenbolletje'.

 

De garanties maken deel uit van de vernieuwde formule, die ook een hippere uitstraling heeft gekregen - inclusief wifi. Intussen zijn er vier vernieuwde winkels geopend, die het volgens de onderneming erg goed doen. Bakker Bart werkt met franchisers en is voor het ombouwtempo afhankelijk van de investeringsbereidheid van die ondernemers.


Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Greenpeace komt met kritische parodie op kerstreclame Coca-Cola

20/11/2017

Voor veel mensen betekent de kerstreclame van Coca-Cola op tv de echte start van de kerstperiode. Dit jaar heeft Greenpeace echter een parodie daarop gemaakt, waarin de organisatie de aandacht legt op de vervuiling waarvoor de frisdrankmaker verantwoordelijk is.

Alibaba investeert 2,5 miljard in Auchan-dochter

20/11/2017

De Chinese e-commercereus Alibaba heeft een belang van 36% genomen in supermarktbedrijf Sun Art Retail Group. Met 450 supermarkten is dat de tweede grootste supermarktketen van China, en de Franse retailer Auchan is er de grootste aandeelhouder.

Colruyt controleert vleesleveranciers nu ook zelf

20/11/2017

Colruyt verscherpt de controle op zijn vleesproducten na de reeks schandalen die de vleessector de voorbije maanden alweer in een negatief daglicht stelde. In opdracht van de warenhuisketen licht een externe partner de slachthuizen onaangekondigd door.

Passoã maakt Lucas Bols vreugdedronken

16/11/2017

De omzet van sterkedrankenproducent Lucas Bols steeg in de eerste zes maanden van het gebroken boekjaar met 23,8% naar 48,8 miljoen euro. Op een half procent na dankt Bols die groei volledig aan de integratie van likeurmerk Passoã.

Nederlandse chocolademerken Droste en Verkade werken aan comeback

16/11/2017

Met Droste en Verkade werken twee klassieke Nederlandse chocolademerken hard aan een comeback, na een periode waarin ze door slecht management en de opkomst van andere merken in de verdrukking zijn geraakt.

Jumbo zoekt grote winkelpanden in België

16/11/2017

Wanneer de Nederlandse supermarktketen Jumbo naar België komt, zal het alleszins niet met stadswinkels zijn. De retailer wil grote supermarkten openen, blijkt uit nieuwe tips die RetailDetail kreeg vanuit de vastgoedsector.

Back to top