Bakker Bart opent winkels tijdens Nacht van Bakker Bart | RetailDetail

Bakker Bart opent winkels tijdens Nacht van Bakker Bart

Bakker Bart opent winkels tijdens Nacht van Bakker Bart

Bakker Bart opent zaterdagmorgen de deuren van zestien winkels om consumenten in de bakkerij rond te leiden. De Nacht van Bakker Bart is een van de activiteiten die de formule dit jaar wil organiseren.

 

Formule bestaat 40 jaar  

Consumenten kunnen tussen 05.00 uur en 07.00 uur rondkijken in de bakkerij van de winkels en proeven van vers gebakken brood. Ze krijgen na afloop tevens een gratis ontbijt en een goodiebag mee. De Nacht van Bakker Bart betekent de start van het 40-jarig bestaan van de franchiseformule.

 

Bakker Bart begon met de eerste winkel in Nijmegen en groeide door naar ruim 170 vestigingen in het hele land. De franchiseformule besteedde vorig jaar veel aandacht aan openingen en heropeningen van winkels met het vernieuwde concept waarin het ambacht meer nadruk krijgt.

 

De vestigingen verwerken vers deeg waarmee dagelijks in de winkel verse broodproducten worden gebakken. De klant koopt bij Bakker Bakker-broodproducten voor thuis, maar kan er ook terecht voor ontbijt, lunch of snack.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.