Bakker Bart opent winkels tijdens Nacht van Bakker Bart | RetailDetail

Bakker Bart opent winkels tijdens Nacht van Bakker Bart

Bakker Bart opent winkels tijdens Nacht van Bakker Bart

Bakker Bart opent zaterdagmorgen de deuren van zestien winkels om consumenten in de bakkerij rond te leiden. De Nacht van Bakker Bart is een van de activiteiten die de formule dit jaar wil organiseren.

 

Formule bestaat 40 jaar  

Consumenten kunnen tussen 05.00 uur en 07.00 uur rondkijken in de bakkerij van de winkels en proeven van vers gebakken brood. Ze krijgen na afloop tevens een gratis ontbijt en een goodiebag mee. De Nacht van Bakker Bart betekent de start van het 40-jarig bestaan van de franchiseformule.

 

Bakker Bart begon met de eerste winkel in Nijmegen en groeide door naar ruim 170 vestigingen in het hele land. De franchiseformule besteedde vorig jaar veel aandacht aan openingen en heropeningen van winkels met het vernieuwde concept waarin het ambacht meer nadruk krijgt.

 

De vestigingen verwerken vers deeg waarmee dagelijks in de winkel verse broodproducten worden gebakken. De klant koopt bij Bakker Bakker-broodproducten voor thuis, maar kan er ook terecht voor ontbijt, lunch of snack.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.