Biergemak.nl gaat dranken bezorgen | RetailDetail

Biergemak.nl gaat dranken bezorgen

Biergemak.nl gaat dranken bezorgen

Biergemak.nl gaat gekoelde bieren, frisdranken en wijn bezorgen. De nieuwe franchiseformule is tot nu toe rond de Drechtsteden actief.

Vraag naar online bestellen dranken 

Biergemak.nl bezorgt de bestellingen vanuit het hoofdkantoor in Alblasserdam tot laat in de avond. Klanten kunnen hun bestelling plaatsen via de website of de Biergemak-app. De bezorger levert de dranken vervolgens zo snel mogelijk, al dan niet gekoeld, af bij de consument thuis. 

 

De formule ging een jaar geleden van start door Wim bij de Vaate. “Er is momenteel alleen een platform voor voeding, namelijk thuisbezorgd.nl, waar consumenten in de avond-, nacht- en weekenduren iets kunnen bestellen. We zien echter dat er vanuit de consument ook vraag is naar het online bestellen van dranken, bijvoorbeeld bij een verjaardag, onverwachte visite, noem maar op”, aldus Bij de Vaate.

 

Biergemak.nl wil uitbreiden naar andere locaties in Nederland. “We willen naar een landelijk dekkend platform om de consument te kunnen voorzien in deze behoefte. Hierbij kijken we naar kansrijke locaties zoals dichtbewoonde gebieden waar geen nachtwinkels zijn”.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.