Biergemak.nl gaat dranken bezorgen | RetailDetail

Biergemak.nl gaat dranken bezorgen

Biergemak.nl gaat dranken bezorgen

Biergemak.nl gaat gekoelde bieren, frisdranken en wijn bezorgen. De nieuwe franchiseformule is tot nu toe rond de Drechtsteden actief.

Vraag naar online bestellen dranken 

Biergemak.nl bezorgt de bestellingen vanuit het hoofdkantoor in Alblasserdam tot laat in de avond. Klanten kunnen hun bestelling plaatsen via de website of de Biergemak-app. De bezorger levert de dranken vervolgens zo snel mogelijk, al dan niet gekoeld, af bij de consument thuis. 

 

De formule ging een jaar geleden van start door Wim bij de Vaate. “Er is momenteel alleen een platform voor voeding, namelijk thuisbezorgd.nl, waar consumenten in de avond-, nacht- en weekenduren iets kunnen bestellen. We zien echter dat er vanuit de consument ook vraag is naar het online bestellen van dranken, bijvoorbeeld bij een verjaardag, onverwachte visite, noem maar op”, aldus Bij de Vaate.

 

Biergemak.nl wil uitbreiden naar andere locaties in Nederland. “We willen naar een landelijk dekkend platform om de consument te kunnen voorzien in deze behoefte. Hierbij kijken we naar kansrijke locaties zoals dichtbewoonde gebieden waar geen nachtwinkels zijn”.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.