Bol.com stapt in verkoop babyvoeding

Bol.com stapt in verkoop babyvoeding
Online warenhuis Bol.com begint met de verkoop van babyartikelen. Volgens het bedrijf zelf betreft het "de grootste babywinkel van Nederland en België", met een assortiment van meer dan vijfduizend artikelen als babyvoeding, buggy's en commodes. De babywinkel is vandaag open gegaan voor het publiek.

De uitbreiding is ook interessant omdat Ahold onlangs Bol.com overnam, waardoor Bol nu een 'zusje' is van de grootste verkoper van babyvoeding in Nederland, Albert Heijn. De toevoeging van het baby-assortiment zat echter al geruime tijd voor de overname in de pijpleiding bij Bol.com. "Ouders kunnen in het huidige winkelaanbod al bijzonder veel babyartikelen vinden in allerlei kleinere en grotere winkels. Er ontbreekt echter nog een plek waar je écht alles kunt vinden. Vanaf vandaag vullen wij die plek in", zegt topman Daniel Ropers van Bol.com.

 

De internetonderneming begon ooit met de verkoop van boeken, maar heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een online warenhuis met steeds meer speciaalzaken. Vorig jaar werd onder meer uitgebreid met elektronica voor thuis en een winkel in witgoed.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Greenpeace komt met kritische parodie op kerstreclame Coca-Cola

20/11/2017

Voor veel mensen betekent de kerstreclame van Coca-Cola op tv de echte start van de kerstperiode. Dit jaar heeft Greenpeace echter een parodie daarop gemaakt, waarin de organisatie de aandacht legt op de vervuiling waarvoor de frisdrankmaker verantwoordelijk is.

Alibaba investeert 2,5 miljard in Auchan-dochter

20/11/2017

De Chinese e-commercereus Alibaba heeft een belang van 36% genomen in supermarktbedrijf Sun Art Retail Group. Met 450 supermarkten is dat de tweede grootste supermarktketen van China, en de Franse retailer Auchan is er de grootste aandeelhouder.

Colruyt controleert vleesleveranciers nu ook zelf

20/11/2017

Colruyt verscherpt de controle op zijn vleesproducten na de reeks schandalen die de vleessector de voorbije maanden alweer in een negatief daglicht stelde. In opdracht van de warenhuisketen licht een externe partner de slachthuizen onaangekondigd door.

Passoã maakt Lucas Bols vreugdedronken

16/11/2017

De omzet van sterkedrankenproducent Lucas Bols steeg in de eerste zes maanden van het gebroken boekjaar met 23,8% naar 48,8 miljoen euro. Op een half procent na dankt Bols die groei volledig aan de integratie van likeurmerk Passoã.

Nederlandse chocolademerken Droste en Verkade werken aan comeback

16/11/2017

Met Droste en Verkade werken twee klassieke Nederlandse chocolademerken hard aan een comeback, na een periode waarin ze door slecht management en de opkomst van andere merken in de verdrukking zijn geraakt.

Jumbo zoekt grote winkelpanden in België

16/11/2017

Wanneer de Nederlandse supermarktketen Jumbo naar België komt, zal het alleszins niet met stadswinkels zijn. De retailer wil grote supermarkten openen, blijkt uit nieuwe tips die RetailDetail kreeg vanuit de vastgoedsector.

Back to top