C1000 troeft Plus af met voetbalactie

C1000 troeft Plus af met voetbalactie
Supermarktketen C1000 komt voor het tweede jaar op rij met een actie waarbij klanten kunnen sparen voor voetbalstickers. Daarmee komt de winkelketen weer eerder met een grootschalige voetbalactie dan de concurrentie die een officieel contract heeft met de Nederlandse eredivisie, in dit geval Plus. Afgelopen jaar lagen de rechten om voetbalplaatjes uit te brengen nog bij Albert Heijn.

De actie van C1000, die met in het buitenland spelende Nederlandse voetballers en legendes werkte, zorgde voor veel spanningen tussen de twee supermarktketens. Albert Heijn zag aan het einde van het contract af van verlenging van de overeenkomst met de Eredivisie. Het contract werd overgenomen door Plus-supermarkten, dat echter waarschijnlijk pas in februari met voetbalplaatjes komt.

 

C1000 voert de actie voor het tweede jaar op rij onder het motto Stars of Football. In totaal werken er 36 spelers mee aan de actie, waaronder internationals Rafael van der Vaart, Dirk Kuijt, Wesley Sneijder, Klaas Jan Huntelaar en Ricky van Wolfswinkel. Nieuw is dit jaar dat er ook 3D-kaarten in omloop worden gebracht. Die kunnen worden bekeken met de bij de kassa van C1000 op te halen speciale bril. Klanten krijgen bij iedere tien euro aan boodschappen een voetbalkaart. In totaal zijn er 48 verschillende kaarten in omloop.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Macron wil Franse baguette werelderfgoed maken

15/01/2018

De Franse president Macron wil samen met de bond van Franse bakkers het Franse stokbrood tot Unesco-werelderfgoed laten uitroepen. Het wil zo het voorbeeld volgen van het Belgische bier en de Napolitaanse pizza.

Lactalis roept 12 miljoen verpakkingen babymelk terug

15/01/2018

In Frankrijk is een heus schandaal ontstaan rond babymelk van zuivelproducent Lactalis, die besmet is geraakt met salmonella. Daarbij heeft het bedrijf maar liefst 12 miljoen verpakkingen in 83 landen uit de winkelrekken moeten halen.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Johma-salades tijdelijk uit winkelrekken bij Albert Heijn

15/01/2018

Supermarktketen Albert Heijn kampt momenteel met een tekort aan Johma-salades. Producent en supermarkt komen immers niet tot een vergelijk tijdens nieuwe contractbesprekingen, waardoor Johma niet meer levert.

Biscuiterie Seghers neemt Nederlandse Euro Patisserie over

15/01/2018

Koekjesbakkerij Biscuiterie Seghers uit Temse neemt zijn Nederlandse sectorgenoot Euro Patisserie over. De nieuwe groep wordt een van de tien grootste koekjesproducenten in de Benelux.

Delhaize herschikt directiecomité

15/01/2018

Zopas kondigde Delhaize enkele wijzigingen aan in de samenstelling van zijn directiecomité. De retailer lanceerde ook een nieuwe campagne, met de slogan ‘Mee met ’t leven’.

Back to top