C1000 troeft Plus af met voetbalactie

C1000 troeft Plus af met voetbalactie
Supermarktketen C1000 komt voor het tweede jaar op rij met een actie waarbij klanten kunnen sparen voor voetbalstickers. Daarmee komt de winkelketen weer eerder met een grootschalige voetbalactie dan de concurrentie die een officieel contract heeft met de Nederlandse eredivisie, in dit geval Plus. Afgelopen jaar lagen de rechten om voetbalplaatjes uit te brengen nog bij Albert Heijn.

De actie van C1000, die met in het buitenland spelende Nederlandse voetballers en legendes werkte, zorgde voor veel spanningen tussen de twee supermarktketens. Albert Heijn zag aan het einde van het contract af van verlenging van de overeenkomst met de Eredivisie. Het contract werd overgenomen door Plus-supermarkten, dat echter waarschijnlijk pas in februari met voetbalplaatjes komt.

 

C1000 voert de actie voor het tweede jaar op rij onder het motto Stars of Football. In totaal werken er 36 spelers mee aan de actie, waaronder internationals Rafael van der Vaart, Dirk Kuijt, Wesley Sneijder, Klaas Jan Huntelaar en Ricky van Wolfswinkel. Nieuw is dit jaar dat er ook 3D-kaarten in omloop worden gebracht. Die kunnen worden bekeken met de bij de kassa van C1000 op te halen speciale bril. Klanten krijgen bij iedere tien euro aan boodschappen een voetbalkaart. In totaal zijn er 48 verschillende kaarten in omloop.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Greenpeace komt met kritische parodie op kerstreclame Coca-Cola

20/11/2017

Voor veel mensen betekent de kerstreclame van Coca-Cola op tv de echte start van de kerstperiode. Dit jaar heeft Greenpeace echter een parodie daarop gemaakt, waarin de organisatie de aandacht legt op de vervuiling waarvoor de frisdrankmaker verantwoordelijk is.

Alibaba investeert 2,5 miljard in Auchan-dochter

20/11/2017

De Chinese e-commercereus Alibaba heeft een belang van 36% genomen in supermarktbedrijf Sun Art Retail Group. Met 450 supermarkten is dat de tweede grootste supermarktketen van China, en de Franse retailer Auchan is er de grootste aandeelhouder.

Colruyt controleert vleesleveranciers nu ook zelf

20/11/2017

Colruyt verscherpt de controle op zijn vleesproducten na de reeks schandalen die de vleessector de voorbije maanden alweer in een negatief daglicht stelde. In opdracht van de warenhuisketen licht een externe partner de slachthuizen onaangekondigd door.

Passoã maakt Lucas Bols vreugdedronken

16/11/2017

De omzet van sterkedrankenproducent Lucas Bols steeg in de eerste zes maanden van het gebroken boekjaar met 23,8% naar 48,8 miljoen euro. Op een half procent na dankt Bols die groei volledig aan de integratie van likeurmerk Passoã.

Nederlandse chocolademerken Droste en Verkade werken aan comeback

16/11/2017

Met Droste en Verkade werken twee klassieke Nederlandse chocolademerken hard aan een comeback, na een periode waarin ze door slecht management en de opkomst van andere merken in de verdrukking zijn geraakt.

Jumbo zoekt grote winkelpanden in België

16/11/2017

Wanneer de Nederlandse supermarktketen Jumbo naar België komt, zal het alleszins niet met stadswinkels zijn. De retailer wil grote supermarkten openen, blijkt uit nieuwe tips die RetailDetail kreeg vanuit de vastgoedsector.

Back to top