Coop voert nieuwe klantenkaart in

Coop voert nieuwe klantenkaart in

Coop bereidt zich voor op de introductie van een nieuwe klantenkaart waarmee consumenten in de toekomst persoonlijke aanbiedingen kunnen ontvangen.

Consumenten kunnen oude kaart omruilen

Komende week start Coop een proef in drie filialen waarbij consumenten hun oude kaart kunnen omruilen voor een nieuwe. Hiermee kunnen ze inloggen in een speciale actiekast en hun e-mailadres achterlaten. De keten is daarmee de tweede supermarkt die klanten voordeel biedt aan de hand van hun winkelgedrag: eerder introduceerde Albert Heijn al het systeem.

 

Als stimulans krijgen ze een bon voor een gratis appeltaart in de winkel en bij besteding van tien euro een voucher om een sportvereniging naar keuze te ondersteunen. De huidige klantenkaart van Coop geeft wekelijks recht op zes extra aanbiedingen. Daarnaast krijgen kaarthouders diverse kortingen op onder andere wijn en huismerk Markant. Coop wil voor het eind van het jaar beginnen met het aanbieden van persoonlijke aanbiedingen aan consumenten.

Tags: