Dirk heropent aan Maashaven Rotterdam | RetailDetail

Dirk heropent aan Maashaven Rotterdam

Dirk heropent aan Maashaven Rotterdam

Dirk van de Broek heeft zijn supermarkt aan de Maashaven in Rotterdam heropend, met meer ruimte voor verse producten, een afbakafdeling en een servicebalie. Klanten kunnen met de nieuwe broodsnijmachine zelf hun batards snijden en de dikte van de boterhammen bepalen.

Uit eigen slagerij

De vernieuwde supermarkt biedt vlees uit eigen slagerij, kanskoopjes, kruidenierswaren en een ruimer assortiment in groente en fruit. De winkel aan de Hellevoetstraat is zeven dagen per week geopend.

 

Familiebedrijf Dirk van den Broek telt 106 winkels met een discountformule in Noord- en Zuid-Holland, Noord-Brabant, Utrecht, Gelderland, Flevoland, Overijssel en Zeeland. De supermarktketen is sinds 1 januari 2009 onderdeel van de Detailresult Groep.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.

Starbucks wil af van plastic rietjes

12/07/2018

De Amerikaanse koffieketen Starbucks doet vanaf 2020 plastic rietjes in de ban. Een kleine stap voor de koffiefan, maar een grote stap voor het milieu: de koffiegigant gebruikt immers wereldwijd zo’n miljard rietjes per jaar.

AB InBev in tandem met Turkse Efes op Russische markt

12/07/2018

Om het tanende succes op de Russische markt te counteren, heeft AB InBev zijn actitviteiten in het land van Vladimir Poetin ondergebracht in een joint venture met het Turkse Anadolu Efes.