Edeka start brede campagne rond huismerk

Edeka start brede campagne rond huismerk

Edeka startte gisteren onder het motto "Soooo viel, soooo günstig" een brede crossmediale campagne rond het huismerk. Met de campagne wil de Duitse supermarktorganisatie via diverse kanalen en op de winkelvloer de gunstige prijs-kwaliteitverhouding van de huismerkproducten benadrukken.

TV-spot en online recepten

Centraal in de campagne staat een nieuwe TV-spot, die op alle Duitse zenders, op edeka.nl en via social media te zien is. Edeka Kochstudio presenteert daarenboven online recepten met ingrediënten die minder dan 5 euro kosten. De supermarktorganisatie brengt de campagne op de winkelvloer via winkelmateriaal, instore TV en schapmateriaal onder de aandacht van de klant.

 

De panda van het World Wildlife Fund (WWF) maakt als milieubewuste deskundige eveneens deel uit van de campagne van de Duitse supermarktorganisatie. De mascotte informeert klanten via onder meer billboards en posters dat “duurzamere producten niet duur moeten zijn”. De panda is ook op de website van Edeka te zien. Hij geeft om verduurzaming te stimuleren informatie en tips over duurzaamheid van de private labels van Edeka.

Tags: