Ellis Gourmet Burger opent in Amsterdam | RetailDetail

Ellis Gourmet Burger opent in Amsterdam

Ellis Gourmet Burger opent in Amsterdam

Ellis Gourmet Burger opent morgen een tweede Nederlandse vestiging op de Prinsengracht in Amsterdam. De eerste opende begin december al in het centrum van Rotterdam.

Fast casual dining

De formule, die zeven filialen in België telt, werd ruim twee jaar geleden opgezet door een groepje vrienden dat gek is op hamburgers. Ellis Gourmet Burger wil zich daarbij onderscheiden met originele bereidingen en brengt hamburgers van ‘premium’ rund-  en lamsvlees of kip die à la minute worden bereid. Voor vegetariërs is er een sojaburger.

 

Het restaurant speelt in op fast casual dining, waarbij mensen in een restaurant voor eenvoudig maar kwalitatief goed eten kiezen. De formule biedt dan ook een snelle maaltijd, die bij de gast aan tafel wordt bediend.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.