FEBO opent nieuwe vestiging in PC Hooftstraat | RetailDetail

FEBO opent nieuwe vestiging in PC Hooftstraat

FEBO opent nieuwe vestiging in PC Hooftstraat

De Amsterdamse banketbakker FEBO, bekend om zijn kroketten, heeft in de PC Hooftstraat een nieuwe 'vestiging' geopend. Het gaat meer bepaald over een pop-upautomaat. Ook de nieuwe huisstijl van het bedrijf werd er onthuld.

Nieuwe kleuren

"Onze producten zijn van hoogwaardige kwaliteit. We maken ze elke dag vers, met Nederlandse ingrediënten. Het was daarom voor ons een logische stap om een vestiging te openen in de duurste winkelstraat van Nederland, de PC Hooftstraat", zegt Dennis de Borst, directeur bij FEBO.


De pop-up in de PC Hooftstraat is open van 9u tot 21u en verkoopt momenteel enkel kroketten, die de hele dag door worden geleverd door de bezorgservice van FEBO. De automaat is te vinden tussen de winkels van Tommy Hilfiger en ICI Paris XL.


In de nieuwe huisstijl is overigens geen plaats meer voor het typische geel van FEBO: er wordt nu gebruik gemaakt van wit met een rode rand. Dat moet een meer luxueuze uitstraling geven, die beter past bij de producten. Vanaf eind november zullen alle filialen van FEBO gebruik maken van de nieuwe huisstijl.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.