FEBO opent nieuwe vestiging in PC Hooftstraat | RetailDetail

FEBO opent nieuwe vestiging in PC Hooftstraat

FEBO opent nieuwe vestiging in PC Hooftstraat

De Amsterdamse banketbakker FEBO, bekend om zijn kroketten, heeft in de PC Hooftstraat een nieuwe 'vestiging' geopend. Het gaat meer bepaald over een pop-upautomaat. Ook de nieuwe huisstijl van het bedrijf werd er onthuld.

Nieuwe kleuren

"Onze producten zijn van hoogwaardige kwaliteit. We maken ze elke dag vers, met Nederlandse ingrediënten. Het was daarom voor ons een logische stap om een vestiging te openen in de duurste winkelstraat van Nederland, de PC Hooftstraat", zegt Dennis de Borst, directeur bij FEBO.


De pop-up in de PC Hooftstraat is open van 9u tot 21u en verkoopt momenteel enkel kroketten, die de hele dag door worden geleverd door de bezorgservice van FEBO. De automaat is te vinden tussen de winkels van Tommy Hilfiger en ICI Paris XL.


In de nieuwe huisstijl is overigens geen plaats meer voor het typische geel van FEBO: er wordt nu gebruik gemaakt van wit met een rode rand. Dat moet een meer luxueuze uitstraling geven, die beter past bij de producten. Vanaf eind november zullen alle filialen van FEBO gebruik maken van de nieuwe huisstijl.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.