Hoogvliet brengt kerstmagazine uit | RetailDetail

Hoogvliet brengt kerstmagazine uit

Hoogvliet brengt kerstmagazine uit

Hoogvliet brengt voor de decembermaand een kerstmagazine uit met het thema ‘Je maakt kerst samen bijzonder lekker’. Het magazine, dat huis aan huis wordt verspreid, staat vol met recepten, tips en producten voor de feestdagen.

Bijzonder Lekker-producten

Hoogvliet vult het assortiment deze maand tijdelijk aan met Bijzonder Lekker-producten voor de kersttafel. Deze exclusieve producten zijn bestemd voor ontbijt, borrel en diner tijdens Kerstmis en oud en nieuw. Er is tevens een aanbod van luxewijnen en bijbehorende combinatietips.

 

De Bijzonder Lekker-producten uit het Hoogvliet-kerstmagazine zijn verkrijgbaar van maandag 7 tot en met donderdag 31 december.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.