Jumbo geeft via Facebook cheques weg | RetailDetail

Jumbo geeft via Facebook cheques weg

Jumbo geeft via Facebook cheques weg
Supermarktketen Jumbo is op Facebook een opmerkelijke fotocompetitie gestart. Op de site worden bonnen geplaatst met een eindbedrag erop. Wie een foto met een bon met exact hetzelfde bedrag uploadt krijgt zijn aankoopbedrag terug in boodschappencheques.Dat meldt het nieuwsblad Distrifood. De actie loopt van 15 augustus tot en met 11 september. Steeds als er een winnaar is bepaald komt er een nieuwe kassabon op de site te staan. Als na een week geen foto met het exacte bedrag binnen is, wint de inzender die er het dichtst bij zit. De eerste winnaar meldde zich echter al na dertig minuten.

Daarmee zet Jumbo voor de eerste keer Facebook in voor een grootschalige marketingactie. De actie wordt gevoerd onder het motto Shop de Bon. De supermarktketen heeft bijna zestienduizend fans op Facebook en wil die zo activeren.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Supermarkten rekenen af met Europees voorstel voor boerenwelzijn

20/02/2018

Het zint sommige supermarkten niet dat de Europese Commissie boeren hogere prijzen wil geven bij onderhandelingen. Distributeurs uit Nederland, Duitsland en Oostenrijk waarschuwen voor prijsstijgingen voor de consument.

Deze foodinnovaties gaan het maken

20/02/2018

Vernieuwing in voeding is de kern van de wedstrijd Gouden Tavola. Vallen dit jaar in de prijzen: Belberry Preserves, BelOrta, Kaasboerderij ‘t Groendal en J.L. Lambert. Hun producten komen morgen op het bord of in het glas van de consument.

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Kipster en Lidl brengen hanenvlees op de Nederlandse markt

19/02/2018

Vanaf volgende week verkoopt Lidl in Nederland een aantal producten van hanenvlees. Die worden gemaakt van het vlees van mannelijke haankuikens, die normaal in Nederland bij de geboorte al worden vergast.

Europese inkoopgroep Agecore zet Nestlé onder druk

16/02/2018

De Europese inkoopgroep Agecore heeft ermee gedreigd om 160 producten van Nestlé van zijn lijst te schrappen, tenzij de Zwitsers betere voorwaarden toestaan. Onder andere Colruyt, Coop en Edeka maken deel uit van Agecore.

Kraft Heinz voldoet niet aan verwachtingen

16/02/2018

Het Amerikaanse Kraft Heinz heeft in het vierde kwartaal zowel op vlak van omzet als op vlak van winst niet kunnen voldoen aan de verwachtingen van de analisten. De winst vernegenvoudigde wel, maar dat overtuigde de analisten niet.

Back to top