Jumbo geeft via Facebook cheques weg | RetailDetail

Jumbo geeft via Facebook cheques weg

Jumbo geeft via Facebook cheques weg
Supermarktketen Jumbo is op Facebook een opmerkelijke fotocompetitie gestart. Op de site worden bonnen geplaatst met een eindbedrag erop. Wie een foto met een bon met exact hetzelfde bedrag uploadt krijgt zijn aankoopbedrag terug in boodschappencheques.Dat meldt het nieuwsblad Distrifood. De actie loopt van 15 augustus tot en met 11 september. Steeds als er een winnaar is bepaald komt er een nieuwe kassabon op de site te staan. Als na een week geen foto met het exacte bedrag binnen is, wint de inzender die er het dichtst bij zit. De eerste winnaar meldde zich echter al na dertig minuten.

Daarmee zet Jumbo voor de eerste keer Facebook in voor een grootschalige marketingactie. De actie wordt gevoerd onder het motto Shop de Bon. De supermarktketen heeft bijna zestienduizend fans op Facebook en wil die zo activeren.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.

Nieuw etiket Albert Heijn toont toegevoegde suikers

11/06/2018

Albert Heijn wil transparanter communiceren over de voedingswaarde van zijn huismerken: een nieuw etiket biedt meer informatie. Bovendien start de retailer een suikercampagne en haalt een miljard suikerklontjes uit zijn producten.  

Bavaria wordt Swinkels Family Brewers

11/06/2018

Brouwerijgroep Bavaria (bekend van bieren als Bavaria, Swinckels, Palm en Rodenbach) kiest voor "een nieuwe naam die beter past bij de grote verscheidenheid aan merken die ze produceert": de groep neemt de naam van de eigenaarsfamilie, Swinkels, aan.

Alliantie tussen Carrefour en Système U is een feit

11/06/2018

Carrefour en Système U starten een vijfjarig partnership voor de inkoop van grote nationale en internationale merken. De samenwerking moet ook de Franse landbouwsector ten goede komen, zeggen de betrokkenen.