Kijk binnen bij Chop Chop, de pop-up van Albert Heijn

Kijk binnen bij Chop Chop, de pop-up van Albert Heijn
Foto's RetailDetail

Op 4 oktober opende Albert Heijn België zijn Aziatische pop-upwinkel Chop Chop, in de Antwerpse Nationalestraat. Liefhebbers moeten snel zijn: de winkel zal maar tot 28 oktober openblijven.

200 referenties

“Thais in 15 minuten op tafel”, en “Het Oosten in 1, 2, 3 op je bord”: dat zijn de beloftes die Albert Heijn maakt in zijn nieuwste pop-upproject. Chop Chop is een winkel, geen horecagelegenheid. Wel is er een keukentje voorzien waar een kok proevertjes bereidt. De pop-up laat consumenten op deze manier kennismaken met eenvoudige Aziatische recepten zoals spring rolls, curries of noedelsalade. Daarbij ligt de nadruk op gemak: klanten vinden er meteen alle ingrediënten om de gerechten thuis snel te bereiden. 

 

Met Chop Chop wil Albert Heijn zijn Aziatische assortiment promoten. De retailer heeft naar eigen zeggen immers het meest uitgebreide Oosterse aanbod van alle supermarktketens: de winkel verkoopt wel 200 referenties. Daaronder veel producten van de huismerken Albert Heijn en AH Excellent, maar ook bekende Oosterse A-merken als Kikkoman, Go-Tan, Conimex en Saitaku. Naast authentiek Oosterse ingrediënten vind je in de schappen ook wel enkele basisingrediënten zoals eieren, bloem of gepelde tomaten. 

 

Chop Chop is open van woensdag tot vrijdag van 12u tot 19u en op zaterdag van 13u tot 20u. 

Fotogalerij

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Metro kent kleine groei in 2016/2017

20/10/2017

Uit de voorlopige cijfers van het Duitse Metro blijkt dat het bedrijf in het boekjaar 2016/2017 met 1,6% is gegroeid. Ook op vergelijkbare basis was er nog net sprake van groei. Metro spreekt van een succesvol jaar.

Emté blijft wegen op resultaten Sligro Food Group

19/10/2017

Bij de bekendmaking van de resultaten voor het derde kwartaal heeft Sligro Food Group laten verstaan dat het nog steeds op zoek is naar een oplossing voor Emté. Ondertussen blijft de omzet van die bedrijfstak dalen.

Unilever verkoopt minder ijsjes in magere zomer

19/10/2017

De voorbije zomer was er maar weinig sprake van stralend weer en dat heeft ook zijn effect gehad op de ijsverkoop van Unilever. Dat onderdeel van het Brits-Nederlandse bedrijf zag zijn omzet met 6,7% dalen.

Danone wijzigt managementstructuur

19/10/2017

Danone heeft besloten om de managementstructuur aan de top van het bedrijf aan te passen. De functie van voorzitter van de raad van bestuur en die van CEO worden voortaan gecombineerd door huidig CEO Emmanuel Faber.

Lastig derde kwartaal voor Carrefour

18/10/2017

De kwartaalresultaten die Carrefour woensdagavond publiceerde, illustreren de grote uitdagingen waar de nieuwe CEO en zijn team voor staan, vooral dan in West-Europa. Ook in België daalde de vergelijkbare omzet.

Delhaize opent stadsmoestuin

18/10/2017

Voortaan kunnen de klanten van Delhaize Boondael in Elsene groenten kopen die net geplukt zijn op het dak van hun supermarkt. Geen marketingstunt, wel een onderdeel van de duurzaamheidsstrategie van de retailer.

Back to top