Kijk binnen bij Chop Chop, de pop-up van Albert Heijn | RetailDetail

Kijk binnen bij Chop Chop, de pop-up van Albert Heijn

Kijk binnen bij Chop Chop, de pop-up van Albert Heijn
Foto's RetailDetail

Op 4 oktober opende Albert Heijn België zijn Aziatische pop-upwinkel Chop Chop, in de Antwerpse Nationalestraat. Liefhebbers moeten snel zijn: de winkel zal maar tot 28 oktober openblijven.

200 referenties

“Thais in 15 minuten op tafel”, en “Het Oosten in 1, 2, 3 op je bord”: dat zijn de beloftes die Albert Heijn maakt in zijn nieuwste pop-upproject. Chop Chop is een winkel, geen horecagelegenheid. Wel is er een keukentje voorzien waar een kok proevertjes bereidt. De pop-up laat consumenten op deze manier kennismaken met eenvoudige Aziatische recepten zoals spring rolls, curries of noedelsalade. Daarbij ligt de nadruk op gemak: klanten vinden er meteen alle ingrediënten om de gerechten thuis snel te bereiden. 

 

Met Chop Chop wil Albert Heijn zijn Aziatische assortiment promoten. De retailer heeft naar eigen zeggen immers het meest uitgebreide Oosterse aanbod van alle supermarktketens: de winkel verkoopt wel 200 referenties. Daaronder veel producten van de huismerken Albert Heijn en AH Excellent, maar ook bekende Oosterse A-merken als Kikkoman, Go-Tan, Conimex en Saitaku. Naast authentiek Oosterse ingrediënten vind je in de schappen ook wel enkele basisingrediënten zoals eieren, bloem of gepelde tomaten. 

 

Chop Chop is open van woensdag tot vrijdag van 12u tot 19u en op zaterdag van 13u tot 20u. 

Fotogalerij

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Supermarkten scoren barslecht in onderzoek Oxfam Novib

21/06/2018

De vijf grootste supermarktketens in Nederland (Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Aldi en PLUS) houden de economische uitbuiting van mensen die in ontwikkelingslanden ons voedsel produceren, in stand. Dat zegt Oxfam Novib in een vandaag verschenen rapport.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.