NY Pizza wint prijs beste franchiseketen

NY Pizza wint prijs beste franchiseketen
Pizzabezorger New York Pizza is uitgeroepen tot franchiseketen van het jaar. De keten legde deze week beslag op de NFV Franchise Trofee 2013.De prijs werd uitgereikt in de Orangerie van de voormalige koninklijke residentie Paleis Soestdijk. New York Pizza troefde in de laatste ronde van de verkiezing de verfketen Colors@Home en de snackbarformule Febo af. Volgens de vakjury is NY Pizza een sterke formule die zijn ondernemers een goed verdienmodel, een solide organisatie die goede en voldoende mensen in dienst heeft. Ook waren er complimenten voor de gerealiseerde groei en de communicatie tussen franchisegever en franchisenemers.

De prijs wordt jaarlijks uitgereikt door een vakjury, waarbij alleen ketens die zijn aangesloten bij de Nederlandse Franchise Vereniging in aanmerking komen voor de prijs. Afgelopen jaar won Profile Tyrecenter. Eerdere winnaars waren Bagels & Beans, Bruna en Intratuin.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Neemt Unilever tonicmerk Fever-Tree over?

19/01/2018

Het tonicmerk Fever-Tree heeft een nieuwe bestuurder aangesteld: Kevin Havelock, hoofd van de afdeling frisdranken van Unilever. De benoeming leidt tot speculaties dat Unilever moederbedrijf Fevertree Drinks wil overnemen en stuwt het aandeel de hoogte in.

Jumbo en La Place omhelzen blurring en elkaar

19/01/2018

Broodjes van La Place in de Jumbo-supermarkt, een mini-supermarkt in de La Place-wegrestaurants… Jumbo en La Place geloven dat de traditionele supermarkt verdwijnt en plaats ruimt voor blurring. Ze zien ook nog heel wat uitbreidingsmogelijkheden.

Picnic nu ook beschikbaar in Rotterdam

18/01/2018

Online supermarkt Picnic levert voortaan ook in Rotterdam. De voorbije weken hadden al een kleine 10.000 geïnteresseerden zich aangemeld en Rotterdam is in een klap het grootste verzorgingsgebied voor de supermarkt.

Aldi Nord en Aldi Süd werken samen voor dierenwelzijn

18/01/2018

Aldi Nord en Aldi Süd slaan de handen in elkaar voor een unieke samenwerking: de discountbroers lanceren samen een eigen keurmerk voor dierenwelzijn. Het label Fair & Gut start enkel in Duitsland en voor gevogelteproducten, maar wordt later uitgebreid.

Hoe weinig suiker is te weinig? Rewe test de limieten met chocoladepudding

18/01/2018

Hoe weinig suiker kan een mens verdragen? Dat test de Duitse supermarktketen Rewe met een klantenbevraging. Het wil het suikergehalte in huismerkproducten verlagen, maar de consument beslist zelf hoeveel.

Lidl schroeft Amerikaanse ambitie terug

18/01/2018

Lidl hoopte tegen deze zomer een honderdtal vestigingen te hebben in de Verenigde Staten, maar nu moet de discountketen zijn ambitie voor het eerste jaar over de plas terugschroeven. Momenteel hebben de Duitsers 49 vestigingen in de Verenigde Staten.

Back to top