NY Pizza wint prijs beste franchiseketen | RetailDetail

NY Pizza wint prijs beste franchiseketen

NY Pizza wint prijs beste franchiseketen
Pizzabezorger New York Pizza is uitgeroepen tot franchiseketen van het jaar. De keten legde deze week beslag op de NFV Franchise Trofee 2013.De prijs werd uitgereikt in de Orangerie van de voormalige koninklijke residentie Paleis Soestdijk. New York Pizza troefde in de laatste ronde van de verkiezing de verfketen Colors@Home en de snackbarformule Febo af. Volgens de vakjury is NY Pizza een sterke formule die zijn ondernemers een goed verdienmodel, een solide organisatie die goede en voldoende mensen in dienst heeft. Ook waren er complimenten voor de gerealiseerde groei en de communicatie tussen franchisegever en franchisenemers.

De prijs wordt jaarlijks uitgereikt door een vakjury, waarbij alleen ketens die zijn aangesloten bij de Nederlandse Franchise Vereniging in aanmerking komen voor de prijs. Afgelopen jaar won Profile Tyrecenter. Eerdere winnaars waren Bagels & Beans, Bruna en Intratuin.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.

Nieuw etiket Albert Heijn toont toegevoegde suikers

11/06/2018

Albert Heijn wil transparanter communiceren over de voedingswaarde van zijn huismerken: een nieuw etiket biedt meer informatie. Bovendien start de retailer een suikercampagne en haalt een miljard suikerklontjes uit zijn producten.  

Bavaria wordt Swinkels Family Brewers

11/06/2018

Brouwerijgroep Bavaria (bekend van bieren als Bavaria, Swinckels, Palm en Rodenbach) kiest voor "een nieuwe naam die beter past bij de grote verscheidenheid aan merken die ze produceert": de groep neemt de naam van de eigenaarsfamilie, Swinkels, aan.

Alliantie tussen Carrefour en Système U is een feit

11/06/2018

Carrefour en Système U starten een vijfjarig partnership voor de inkoop van grote nationale en internationale merken. De samenwerking moet ook de Franse landbouwsector ten goede komen, zeggen de betrokkenen.