Tilburg heeft pop-up Foodhall 88 | RetailDetail

Tilburg heeft pop-up Foodhall 88

Tilburg heeft pop-up Foodhall 88

Tilburg heeft sinds deze week haar eigen - tijdelijke - foodcourt. Gisteren ging in de Spoorzone Foodhall 88 van start. De pop-upfoodmarkt met creatieve lokale horecaondernemers is tot eind april geopend.

 

Op vrijdag en zaterdag

Foodhall 88 brengt op de industriële locatie een gevarieerd aanbod bijzondere kraampjes, mobiele keukens en foodtrucks. Zo is Bakboord er met visgerechten, De Melksnor met Hollandse hotdogs, Smeer’m met bitterballen en borrelhapjes, Pura Vida met spare ribs en friet, De Kleinste Soepkraam, toetjes van de Dessert Dames, Cafe Leut met koffie en wijn en de Loc Brewery met speciaalbieren.

 

Bezoekers kunnen aan de tafels in het midden van de hall borrelen of gerechten eten. Foodhall 88 is iedere vrijdag- en zaterdag vanaf 16.00 uur geopend.

 

Eind april verdwijnt de foodcourt weer. Dan wordt de Spoorzone verbouwd en opent er het Ondernemershuis.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.