Tilburg heeft pop-up Foodhall 88 | RetailDetail

Tilburg heeft pop-up Foodhall 88

Tilburg heeft pop-up Foodhall 88

Tilburg heeft sinds deze week haar eigen - tijdelijke - foodcourt. Gisteren ging in de Spoorzone Foodhall 88 van start. De pop-upfoodmarkt met creatieve lokale horecaondernemers is tot eind april geopend.

 

Op vrijdag en zaterdag

Foodhall 88 brengt op de industriële locatie een gevarieerd aanbod bijzondere kraampjes, mobiele keukens en foodtrucks. Zo is Bakboord er met visgerechten, De Melksnor met Hollandse hotdogs, Smeer’m met bitterballen en borrelhapjes, Pura Vida met spare ribs en friet, De Kleinste Soepkraam, toetjes van de Dessert Dames, Cafe Leut met koffie en wijn en de Loc Brewery met speciaalbieren.

 

Bezoekers kunnen aan de tafels in het midden van de hall borrelen of gerechten eten. Foodhall 88 is iedere vrijdag- en zaterdag vanaf 16.00 uur geopend.

 

Eind april verdwijnt de foodcourt weer. Dan wordt de Spoorzone verbouwd en opent er het Ondernemershuis.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.