Hans Anders versterkt verkoop hoortoestellen | RetailDetail

Hans Anders versterkt verkoop hoortoestellen

Hans Anders geeft de verkoop van hoortoestellen een flinke impuls. Bijna tachtig filialen van de winkelketen hebben het keurmerk Erkend Audicien ontvangen. Klanten kunnen er nu terecht voor een hoortest en advies van gediplomeerde medewerkers.

 

Het keurmerk is afhankelijk van de onafhankelijke Stichting Audicienregister. Het behalen van het keurmerk past in het beleid bij Hans Anders om de service naar een hoger niveau te tillen. Hans Anders heeft ook nog twee winkels die volledig gespecialiseerd zijn in hoortoestellen. Belangrijke concurrenten zijn de winkelketen Beter Horen en Specsavers.

 

Edwin Krau van Hans Anders: 'Met dit keurmerk voelen we ons geslaagd voor een belangrijk examen. We gaan dan ook niet over één  nacht ijs bij het aanmeten van het juiste hoortoestel. Klanten kunnen bij ons terecht voor een compleet pakket testen met tonen, trillingen en spraak. 

Hans Anders geeft de verkoop van hoortoestellen een flinke impuls. Bijna tachtig filialen van de winkelketen hebben het keurmerk Erkend Audicien ontvangen. Klanten kunnen er nu terecht voor een hoortest en advies van gediplomeerde medewerkers.

 

Het keurmerk is afhankelijk van de onafhankelijke Stichting Audicienregister. Het behalen van het keurmerk past in het beleid bij Hans Anders om de service naar een hoger niveau te tillen. Hans Anders heeft ook nog twee winkels die volledig gespecialiseerd zijn in hoortoestellen. Belangrijke concurrenten zijn de winkelketen Beter Horen en Specsavers.

 

Edwin Krau van Hans Anders: 'Met dit keurmerk voelen we ons geslaagd voor een belangrijk examen. We gaan dan ook niet over één  nacht ijs bij het aanmeten van het juiste hoortoestel. Klanten kunnen bij ons terecht voor een compleet pakket testen met tonen, trillingen en spraak. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Thierry Moubax (bpost): "Wie de boot niet wil missen, moet snel schakelen."

20/04/2018

Nog een grote naam voor het RetailDetail Congress van 26 april: bpost-marketingtopman Thierry Moubax zal er zijn visie geven over hoe marketing en handel in het algemeen ingrijpend zullen veranderen door de 'boom' in e-commerce.

The Future Of Shopping is Managementboek van het Jaar

20/04/2018

Met grote trots mag RetailDetail aankondigen dat de titel Managementboek van het jaar 2018 gaat naar het boek The Future Of Shopping: Waar iedereen retailer is van Pauline Neerman en Jorg Snoeck.

Amazon telt al 100 miljoen Prime-abonnees

19/04/2018

E-commercegigant Amazon heeft de kaap van de honderd miljoen Prime-abonnees overschreden. En dat is maar een van de vele mijlpalen waarover CEO Jeff Bezos het heeft in zijn jaarlijkse brief aan de aandeelhouders.

Tien tips om de digitale retailreuzen te verslaan

19/04/2018

“Verkoop wat mensen willen, niet wat je hebt.” Zo luidt het bondige advies van Myrna Moorthamer en Arjan Leest (Retail Rebels) aan retailers die de digitale revolutie willen overleven.

Distributeurs en transporteurs eisen schonere vrachtwagens

19/04/2018

35 bedrijven, waaronder Colruyt, Carrefour en Ikea, vragen dat Europa de constructeurs van vrachtwagens verplicht de uitstoot tegen 2025 met een vierde terug te dringen. “Totaal onrealistisch”, reageert de spreekbuis van de constructeurs.

Kijkshop probeert doorstart met KijkBijMij

18/04/2018

Warenhuisformule Kijkshop ging begin dit jaar over de kop, maar het Zweedse moederbedrijf TheOne wil het bedrijf met zijn consumentenplatform KijkBijMij nog een bescheiden doorstart geven.