Bershka rolt webshop verder uit in Europa

Bershka rolt webshop verder uit in Europa


Ook vanuit België kan men vanaf nu online winkelen bij Bershka. De Inditexdochter breidt vandaag haar webshop namelijk uit naar vijf Europese landen: België, Oostenrijk, Ierland, Polen en Zwitserland. Daarmee is de webwinkel in totaal in dertien landen beschikbaar.


 

Na het succes van de Bershkawebshop in onder meer Nederland en Frankrijk is volgens Inditex de tijd rijp voor een verdere uitrol. Net zoals in de reeds bestaande Belgische Zarawebshop biedt de site zowel de mogelijkheid tot thuislevering als tot levering in een winkelpunt. Wie thuisbezorging wenst, dient wel een vaste opleg van 3,95 euro bij te betalen. Ook een spoedlevering – binnen de 48 uur – behoort tot de mogelijkheden, maar dan aan een meerkost van 9,95 euro.

Om wat buzz te creëren rond de lancering krijgen de eerste driehonderd klanten die bestellen vanuit de vijf nieuwe landen een gratis koptelefoon.

{youtubejw}J3bjNnPW3vY{/youtubejw}

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Modeplatform About You van start in Nederland en België

11/10/2017

Dinsdag is de Duitse modewebshop About You officieel gelanceerd in België en Nederland. About You, de tweede grootste online moderetailer in Europa, was eerder al wel onofficieel actief in Nederland.

Parcify levert met kajaks in Amsterdam

26/09/2017

Het Belgische koerierbedrijf Parcify probeert in Amsterdam pakketjes te leveren met kajaks en paddle boards. Het wil er de 'last mile' van de levering over het water voeren, omdat dit ecologischer en betrouwbaarder zou zijn.

Alibaba zet miljarden in op fysieke winkels

28/08/2017

De Chinese e-commerceholding Alibaba heeft de afgelopen twee jaar bijna zeven miljard euro geïnvesteerd in fysieke retail. Met Hema Xiansheng heeft ze al dertien eigen supermarkten en in januari kocht ze ook luxewarenhuis Intime.

Belgische webshop Wehkamp komt voorlopig niet terug

18/08/2017

Het Nederlandse Wehkamp had van 2014 tot eind vorig jaar een webshop in België, maar sloot die "tijdelijk". Nu laat het online warenhuis echter verstaan dat het voorlopig gaat focussen op de Nederlandse markt.

Back to top