Bershka rolt webshop verder uit in Europa | RetailDetail

Bershka rolt webshop verder uit in Europa

Bershka rolt webshop verder uit in Europa


Ook vanuit België kan men vanaf nu online winkelen bij Bershka. De Inditexdochter breidt vandaag haar webshop namelijk uit naar vijf Europese landen: België, Oostenrijk, Ierland, Polen en Zwitserland. Daarmee is de webwinkel in totaal in dertien landen beschikbaar.


 

Na het succes van de Bershkawebshop in onder meer Nederland en Frankrijk is volgens Inditex de tijd rijp voor een verdere uitrol. Net zoals in de reeds bestaande Belgische Zarawebshop biedt de site zowel de mogelijkheid tot thuislevering als tot levering in een winkelpunt. Wie thuisbezorging wenst, dient wel een vaste opleg van 3,95 euro bij te betalen. Ook een spoedlevering – binnen de 48 uur – behoort tot de mogelijkheden, maar dan aan een meerkost van 9,95 euro.

Om wat buzz te creëren rond de lancering krijgen de eerste driehonderd klanten die bestellen vanuit de vijf nieuwe landen een gratis koptelefoon.

{youtubejw}J3bjNnPW3vY{/youtubejw}

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


“We zien platformen als de toekomst van retail” (Jan Huysmans, bol.com)

22/02/2018

Steeds meer retailers bieden hun producten aan op online marktplaatsen, naast hun eigen webshop: zo profiteren ze van e-commerce expertise en een groter bereik. Een succesformule die ook bij bol.com aan hoog tempo groeit.

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Chinese e-commerce kent opnieuw sterke groei

09/02/2018

De Chinese online markt is vorig jaar opnieuw sterk gestegen: ten opzichte van 2016 is er sprake van een groei van maar liefst 32%. China blijft zo een uitschieter op vlak van e-commerce.

Europese Unie schaft geoblocking af

07/02/2018

Consumenten mogen niet meer automatisch worden omgeleid of geblokkeerd als ze naar een buitenlandse site surfen. Het Europees Parlement heeft daarover overeenstemming bereikt, het verbod treedt wellicht dit jaar in werking.

JD.com lonkt naar Europa

06/02/2018

Het Chinese JD.com heeft plannen om de komende jaren ook Europa te veroveren en zo een te duchten concurrent te worden voor Amazon. Frankrijk moet de eerste Europese markt worden voor de webshop.

Rocket Internet wil met Home24 naar de beurs

19/01/2018

Rocket Internet wil komende zomer zijn meubelwebwinkel Home24 naar de beurs brengen. De komende maanden zal er dan ook hard gewerkt worden aan het opkuisen van de cijfers van de webshop.

Back to top