Euretco bezorgt handelaars omnichannel-aanpak

Euretco bezorgt handelaars omnichannel-aanpak

Euretco Wonen zet dit voorjaar de stap naar online: met de lancering van verschillende websites, waaraan handelaars hun eigen microsite kunnen koppelen, wil het bedrijf zijn aangesloten zelfstandigen bijstaan in de uitbouw van hun omnichannel-aanpak.

Traffic naar winkels verhogen

In april werd de website van Slaapkenner online gezet en deze week die van Topform. Eind juni komen daar ook nog eens de platformen Vivante.nl en Binnen.nl bij.

 

"Dit vraagt om veel knowhow en ook een behoorlijke tijdsinvestering. Wij hebben de expertise in huis om ondernemers hierin te servicen zodat zij zich kunnen concentreren op hun fysieke winkel," zegt Ellen Oord, Manager meubelen en slapen bij Euretco Wonen. "Onze belangrijkste doelstelling met de ontwikkeling van deze omnichannel-aanpak is om de traffic naar de winkels te verhogen."


Euretco Wonen maakt zo de belofte dat het zich volledig op omnichannel zou gaan richten waar. Iedere ondernemer kan zijn eigen gepersonaliseerde omgeving aansluiten op de website en vervolgens aanvullen met online en offline communicatiemiddelen.

Tags: